כחלון: "קבלנים שהרוויחו 400 א' ש' ירוויחו 100 אלף, לא קרה כלום"

"יש קבלנים ויזמים שמבינים שהרווח שלהם יירד והם יעשו הכל כדי לעצור את התכנית. הדבר הזה יהיה. היזמים שהרוויחו 400 אלף שקל ירוויחו מאה אלף, לא קרה כלום. תהליכים שהיו נמשכים שנים נסגרו תוך חצי שנה של עבודה. אני הפסקתי את הספסרות בקרקע". כך אמר שר האוצר משה כחלון על תוכנית מחיר למשתכן במפגש מיוחד עם ראשי המועצות האזוריות בישראל, שהתקיים ביום (ה') האחרון.

שר האוצר התייחס גם לטענות שעלו בחודשים האחרונים בכל הנוגע למרחב הכפרי, כמו גם לעיירות הפיתוח ולפריפריה ואמר: "יש מתח בין המרחב הכפרי ובין הערים ויישובי הפריפריה, אבל המדינה יודעת לשאת בנטל ולתת גם ל'עיירות הפיתוח' וגם לקיבוצים. כשאני נאבק על משיכת תושבים לערי הפריפריה זה לא בא על חשבון אף אחד. יש למדינה כסף, מקסימום יהיו לה קצת פחות הכנסות".

כחלון פנה גם לראשי המועצות ואמר להם: "אתם המנהיגים צריכים להבין שיש כאן הזדמנות וצריך לנצל אותה. עד היום  רק התעסקתי בלתקן מה שלא עשו כאן כבר כמה עשורים. אני לא חושש לקבל החלטות מרחיקות לכת, המצב שבו הסמכויות כולן במקום אחד לא יחזור".

שמוליק ריפמן, יו"ר מרכז המועצות האזוריות וראש המועצה האזורית רמת הנגב, אמר בכינוס: "למרחב הכפרי ולחקלאות בישראל יש הזדמנות שלא תחזור על עצמה עם כחלון. אחרי תקופה שאופיינה בחילוקי דעות וחוסר נכונות להקשיב, יש שר שיודע להקשיב ולקבל החלטות. ביטול מס המעסיקים מעניק אוויר לחקלאים שנואשים לידיים עובדות, אישור היחידה השלישית בנחלה נגרר בדיונים שש שנים עד שכחלון קיבל החלטה. אני בטוח שביחד נוכל לקדם את המרחב הכפרי בפרט ואת ישראל בכלל".

 

 


  • הידיעה פורסמה באדיבות גלובס. לכתבה לחץ כאן.
על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר