כיצד מתאימים להב של בולדוזר - לעבודה ?

 

שמעון קוגן, מהנדס ביצוע בחברת אוליצקי.

ניתן בעזרת המון כלים לבצע המון סוגי עבודות, בתחום העפר לכל כלי יש משמעות. רובנו שמענו על יעילות הכלים, ועל חיסכון בזמן וכסף.

החלטתי לחקור את נושא להבי הבולדוזרים ומה השוני ביניהם.

 

 

להב S
ללהב ה S הישר אין כנפיים צדדיות, מה שהופך אותו לקצר ביותר מבין סוגי להבי הדוזר. מעוצב לעיצוב, הפשטה ודירוג עדין של משטחים, היעדר כנפיים מפחית את יכולת הלהבים להרים או לשאת חומר מכיוון שהוא ייפול מהקצוות במהלך דחיפות ממושכות.

 

 

U blade
להב U נועדה להעביר כמויות חומר גדולות למרחקים ארוכים (אופטימלי עד 40 מ'). הכנפיים הגדולות והצורה המעוקלת אוספים חומרים מעורערים כמו פחם או אדמה ושומרות על העומס כשהוא מועבר על פני הקרקע. אם אתה מעביר בעקביות כמויות גדולות של חומרים רופפים, ה-U-Blade עשוי להיות הלהב בשבילך.

 

 

S-U-Blade
ללהב ה S-U יש כנפיים קטנות יותר מאשר להב ה-U המלא ופחות עקומה כמו ללהב ה-S, מה שהופך אותו לאמצע בלהבי דוזר - פחות קיבולת, אבל חוזק מוגבר.

 

 

Pat blade
עם צילינדרים הידראוליים מרובים המאפשרים ללהב הדוזר לטות לזווית כמעט בכל כיוון, להב PAT הוא להב רב תכליתי המאפשר למפעיל לעצב ולסיים את הקרקע לפי מפרטים מדויקים ולהזיז חומר בדיוק.

להב 6-Way Power-Angle-Tilt מוסיף את היכולת להזיז כל צד של הלהב למעלה ולמטה באופן עצמאי לתנועות הזווית ולמעלה ולמטה של ​​הלהב כולו.

 


Caution blade
אם צריך לדחוף מכונה אחרת כמו סקרייפר, להב הכרית תוכנן במיוחד עבור אותה משימה עם אזורים מחוזקים ומערכות שתוכננו במיוחד לספוג זעזועים.
 

 

חלק מהמידע נלקח מהבלוגים הבאים:

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר