לחצות את ירושלים ללא רמזורים: כביש חדש נחנך השבוע

כביש בגין – שלב ג' - הפרויקט התחבורתי הגדול ביותר בירושלים, נפתח אתמול (ד') לתנועה. הפרויקט אשר נראה כאן ממעוף הציפור יאפשר את זרימת התנועה בעיר מצפון לדרום בשני הכיוונים ללא רמזורים.

הפרויקט התחבורתי של עיריית ירושלים ומשרד התחבורה, בביצוע חברת מוריה, כולל כביש בעל 6 נתיבים, 4 מחלפים, 10 גשרים, 2 מנהרות (גולומב, בית צפפה), בעלות כוללת של כ-1.25 מיליארד שקל.

מנכ"ל חברת מוריה דורון נויוירט מסר כי: הכביש הביא להקלה משמעותית בעומסי התנועה, הגדיל את הנגישות לשכונות הדרומיות של ירושלים וגם כי העבודות לחיבור כביש בגין דרום וכביש 60 נמצאות בעיצומן ויסתיימו בסוף שנת 2017. לאחר השלמת העבודות תתאפשרנה כל הפניות בצומת כביש 50 ורחוב הרוזמרין.

המקטע החדש מחבר למעשה בין מחלף דב יוסף למחלף הרוזמרין והינו באורך של כ- 1.4 ק"מ, כשמעל המנהרה בבית צפפה שאורכה 180 מטר. יוקם פארק רחב שישתרע על פני שטח של 6 דונם עם אמפיתיאטרון, גנים ומדשאות. ההשקעה במקטע השלישי של כביש בגין עומדת על 400 מיליון שקל מתוך 1.25 מיליארד של כלל הפרויקט. העבודות בקטע זה נמשכו למעלה מ-3 שנים.

לכתבה המלאה לחץ כאן

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר