למעלה מ-1300 השתתפו בכנס השנתי של פתרונות ה-CAD מבית Autodesk

23.11.2011

חברת אומניטק, המייצגת בישראל את אוטודסק (Autodesk), מובילה עולמית בתוכנות 3D (תלת ממד) לעיצוב, תכנון והנדסה, ערכה במרכז Avenue את הכנס השנתי של פתרונות ה-CAD מבית אוטודסק בתחומי העיצוב, התכנון וההנדסה.
 
באירוע השתתפו למעלה מ-1300 מעצבי מוצר, מהנדסי מכונות, אדריכלים, מהנדסים ומתכננים בענפי התעשייה השונים.
 
אילן ישראל, מנהל חטיבת Autodesk באומניטק, פתח את הכנס והציג את מהדורת פתרונות התוכנה החדשה של אוטודסק (Autodesk Design Suites 2012), המציגה אסטרטגיית חבילות משולבות לתחומי התכנון, ההנדסה והבידור, המכילות מערך מושלם של כלים העובדים יחד שמסייעות למשתמשים לדמיין, לתכנן וליצור מוצרים מובילים, כמו גם בניינים ותשתיות, המקצרות את זמן היציאה לשוק של מוצרים ומוזילות את עלויות הפיתוח והייצור.
 
מנכ"ל אומניטק, אודי ויטראוב, אמר בכנס, שלפי הערכות, עד שנת 2050, כתוצאה מתהליך עיור כלל עולמי, שני שליש מתושבי כדור הארץ יעברו לגור בבניינים רבי קומות ובגורדי שחקים, וכדי שהתהליך הזה יצליח צריכים להתקיים שני תהליכים גדולים ומורכבים: הרחבת התשתיות הקיימות ותהליך של גלובליזציה בהיבט של שיתוף של ידע וטכנולוגיות על מנת להצליח להוציא לפועל את הפרויקטים השונים בכל רחבי העולם.
 
קוסטאס סאמארס, מנהל מכירות אזורי של אוטודסק לאזור אגן הים התיכון, הציג את החזון של Autodesk לשותפיה ברחבי העולם: "Help people imagine design and create a better world", והדגיש שליצירת עולם טוב יותר משמעויות מגוונות בהיבטים של קיימות, מקצועיות, כלכלה ועוד.
 
ארווין בורת`, מנהל פיתוח עסקי של תחום הקלינטק לאזור EMEA באוטודסק, הציג את תכנית Clean Tech ProgramAutodesk, שמפעילה אוטודסק בקרב חברות טכנולוגיה נקייה ברחבי העולם, ובכלל זה גם בישראל. במסגרת התכנית מחולקים מענקים בגובה מאות אלפי דולרים לבניית אב-טיפוסים דיגיטליים באמצעות תוכנות לתכנון של החברה על מנת לסייע לחברות לצאת לשוק מהר יותר ובהוצאות נמוכות יותר, ללא חשיבות למקום בו הן נמצאות במחזור חיי הפיתוח.

בורת` ציין שהחזון של Autodesk בתכנית הקלינטק הוא להעניק לחברות הטכנולוגיה הנקווה את הכלים הטובים ביותר על מנת להתמודד עם האתגרים המורכבים ביותר במגוון תחומי החיים על פני כדור הארץ: בניה, תשתיות, סביבה וכיו"ב.
 
חמי מילר, מנהל טכנולוגיות באומניטק, הציג את טכנולוגיות הענן והמוביל של אוטודסק, המעוררות עניין רב בקרב המשתמשים.
 

בכנס השתתף גם מעצב העל הבינלאומי פיירו ליסוני (Pierro Lissoni), שהגיע לביקור מיוחד מחו"ל. ליסוני, שזכה בשורת פרסי עיצוב בינלאומיים יוקרתיים במהלך השנים, הציג לבאי הכנס את השימוש שהוא עושה בתוכנות AutoCad, Revit ו-3Dmax מבית Autodesk בפרויקטים מרשימים שתכנן ברחבי העולם ובישראל (מלון ממילא ואת מלון מצודת דוד המחודש).

בתמונה: פיירו ליסוני בכנס אוטודסק של אומניטק


גם לכם יש חדשות ? פרסמו אותן ב CivilEng - הפורטל הישראלי להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה. כל הפרטים כאן
על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר