מאצטדיון למיזם נדל"ן: אושרה תוכנית לבניית 1,450 דירות בדרום תל אביב

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה אישרה להפקיד להתנגדויות את תכנית הבניה של רשות מקרקעי ישראל ועיריית תל אביב במתחם "מכבי יפו" שבדרום תל אביב, לבניית 1,452 יחידות דיור. שטח התוכנית עומד על כ-160 דונם, עליהם ניצב בעבר אצטדיונה של קבוצת הכדורגל, ממערב לרחוב היינריך היינה ומדרום לרחוב נס לגויים. 65.5% מהשטח בבעלות רמ"י ועיריית תל אביב-יפו מחזיקה בבעלות על 35.5% מהשטח.

התוכנית כוללת 1,459 דירות, מהן 120 יחידות בייעוד של דיור מיוחד. עוד כוללת התוכנית 3,800 מ"ר של שטחי מסחר ו-64 אלף מ"ר למבני ציבור. על פי התכנית, לאורכו של רחוב היינה יבנו מבני מגורים בגובה של עד 15 קומות מעל חזית מסחרית הפונה לרחוב. המשך השכונה מערבה, צפוי להיעשות בבינוי בגובה של עד 8 קומות. 

מרמ"י נמסר: "התכנית משלימה רצף עירוני חדש, אשר יביא לשינוי והתפתחות האזור. חשיבות התכנית בחיבור שהיא יוצרת בין שכונות המגורים הקיימות, שכונות המגורים המתוכננות בסמוך לפארק החורשות, בנווה עופר (נס לגויים) ובמתחם אייזנברג לבין פארק החורשות כריאה ירוקה גדולה ולמכללה האקדמית ביפו כעוגן תרבותי וחינוכי חשוב באזור".

לכתבה המלאה, לחץ כאן

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר