מגדל טופ נדל"ן מקדמת שני פרויקטי פינוי בינוי ברמת גן

חברת מגדל טופ נדל"ן הגישה לאישור הוועדה המקומית של עיריית רמת גן תכניות פינוי בינוי ברחוב מלכי צדק ועתידה להגיש בימים הקרובים תכנית פינוי בינוי שנייה ברחוב מתניה. שני הפרויקטים נמצאים בשכונת רמת שקמה הצמודה לפארק הלאומי של רמת גן.

על פי התכנית ברחוב מלכי צדק, צפויה חברת מגדל טופ נדל"ן להרוס שני בניינים ישנים משנות ה-50 ובמקומם להקים שני מגדלים חדשים בני 14 קומות. מדובר בפינוי של 24 דירות ובמקומם ייבנו 120 יח"ד. עד כה חתמו על הסכם ההתחדשות העירונית יותר מ-95% מהדיירים, ולתכנית יש את הרוב הדרוש לשם הוצאת הפרויקט אל הפועל.

פרויקט הפינוי בינוי השני של מגדל טופ נדל"ן בשכונה הוא ברחוב מתניה הצמוד לפארק הלאומי. בימים הקרובים צפויה החברה לסיים את הכנת המסמכים לצורך הגשת התכנית לדיון  בוועדה המקומית. בפרויקט זה צפויים להיהרס ארבעה בניינים בני 60 שנה ובמקומם ייבנו שני מגדלים הכוללים 200 יח"ד. בפרויקט זה חתמו עד עתה יותר מ-80% מהדיירים, הרבה מעבר לדרוש לשם הגשת התכנית לוועדה המקומית.

שני הפרויקטים הוגשו לוועדה המקומית ועומדים בתנאי המדיניות של של עיריית רמת גן. לדברי אריה בר, מנכ"ל מגדל טופ נדל"ן, ומנכ"ל לשעבר של משרד הבינוי, הפנים והתחברה, "שני הפרויקטים בשכונת רמת שקמה מצטרפים לפרויקט שלנו מגדל על הפארק שנמצא בשלבי סיום. אנחנו רואים בשכונה ברמת גן כבעלת פוטנציאל גדול. עיקר הרוכשים בשכונה הזו הם זוגות צעירים ומשפחות משפרות דיור שרוצות ליהנות מהקרבה לפארקים ולסביבה הירוקה, שמעצימה את איכות החיים שלהם, וזאת במחיר נגיש ביחס לשאר המקומות במרחב גוש דן. הקרבה למוסדות חינוך איכותיים, מבני ציבור וצירי תחבורה ראשיים הופכים את השכונה והפרויקטים שלנו בה לאטרקטיביים במיוחד, כך שהרוכשים נהנים מפתרונות לכל הצרכים שלהם בסמוך למקום מגוריהם ובעיקר במחיר נגיש".

שכונת רמת שקמה, הצמודה לפארק הלאומי והספארי, זוכה לפריחה נדל"נית מחודשת בשנים האחרונות. השכונה, שהוקמה באמצע שנות ה-50, צמודה לשכונת רמת חן היוקרתית, ונמצאת באזור ירוק בסמוך לפארק הלאומי ברמת גן. בשנתיים האחרונות הייתה עליית מחירים, אולם השכונה טרם מיצתה את כל הפוטנציאל שלה. 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר