מגדל ספיר בבורסה בר"ג יוצא לדרך

ביום חמישי האחרון (21.5) בוצעה יציקת הרפסודה הגדולה ביותר שנערכה אי פעם בישראל.

קובי רוגובין, יו״ר קבוצת רוגובין: "אנו זיהינו בשלב השיווק של מגדל ספיר את יחודיותו והאטרקטיביות שלו לאנשי קהילת בורסת היהלומים הסמוכה וכפועל יוצא יצרנו במגדל אגף נפרד ליהלומנים עם לובי, איזור בידוק, אבטחה ומערכות נפרדות כך שהיהלומנים יוכלו בעצם לקיים במגדל ״בנין בתוך בנין״, בסמיכות לבורסת היהלומים. מהלך זה הוכיח את עצמו כאשר הצלחנו למכור כ-8,000 מ״ר ליהלומנים וזאת בתקופה קצרה יחסית."  

דורון אביב, יו"ר קבוצת אביב: "לקבוצת אביב ניסיון רב שנים במתחם הבורסה. החברה אחראית על הקמתם של מרבית המגדלים שנבנו בו במהלך השנים ביניהם מגדל היהלום בו שוכנת הבורסה ליהלומים ומגדל משה אביב. האזור הינו אבן שואבת לעסקים וחברות הרוצות למקם משרדיהם באזור, חלק ניכר מהם בתחום היהלומים. אנו מרגישים ביקושים ערים לשטחי משרדים באזור." 

גיל גבע, מנכ"ל קבוצת תדהר ציין: "אנו גאים לצרף את מגדל ספיר ללמעלה ממיליון מ"ר של משרדים שתדהר יזמה ובנתה עד היום. כמו במקרה של מגדל רוגובין-תדהר, אני מאמין שגם מגדל ספיר, הנבנה על עתודת הקרקע האחרונה במתחם, יהפוך לעוגן מרכזי של תעסוקה ומסחר שיסייע בהמשך מיצובו של מתחם הבורסה כמתחם העסקים המוביל בארץ. העובדה ששלוש חברות נדל"ן מהמובילות והמבוססות בארץ שותפות לפרויקט, גורמת להתעניינות רבה בקרב משקיעים וחברות גדולות".

כאמור, מדווחות החברות השותפות על עסקת מכירה של כ-8,000 מ"ר כחלק מאגף היהלומנים העצמאי, המתוכנן בבניין בהיקף של כ-140 מיליון ₪. כ-13,300 ₪ בממוצע למ"ר.

יציקת הרפסודה בוצעה ביום חמישי האחרון (21.5) במשך כ-32 שעות באמצעות 1,030 משאיות בטון, 8 משאבות, כ- 150 פועלים וכ- 8,500 קוב בטון.

כזכור, הקרקע לבניין נרכשה על ידי תדהר ורוגובין בשנת 2001 במסגרת עסקת קומבינציה שנחתמה עם כ- 20 בעלי קרקע שונים, ביניהם יהלומנים ותעשיינים מובילים. קבוצת אביב בראשות דורון אביב ודפנה הרלב חברה לעסקה בשלב מאוחר יותר. 

מגדל "ספיר" בן 27 קומות, ממוקם במשולש הרחובות תובל, היצירה והרקון במתחם הבורסה בר"ג,נבנה על קרקע בת כ- 7 דונם, המהווה את עתודת הקרקע הגדולה האחרונה במתחם הבורסה. הקרקע ממוקמת בלב מתחם העסקים המבוקש בר"ג.

המגדל האייקוני, עתיד לכלול כ- 42 אלף מ"ר משרדים ומסחר (כ 25,000 מ"ר בבעלות היזמים וכ- 15,000 מ"ר בבעלות בעלי הקרקע) מעל הקרקע ועוד 5 מרתפי חנייה  שיציעו כ- 800 מקומות חניה בשטח כולל של כ- 30 אלף מ"ר. קומת המסחר תשתרע על שטח של כ- 1,300 מ"ר ותציע מגוון רחב של מסעדות, בתי קפה ושירותים נוספים, לטובת דיירי המגדל וסביבתו. הקומות העליונות של המגדל, קומות 18-27, יתפקדו כאגף נפרד לחלוטין עבור יהלומנים, בהתאם למודלים של בנייני יהלומנים בארה"ב ובלגיה,  עם מעליות , קומת גלריה  ולובי בידוק נפרדים  לדיירי קומות אלו ואורחיהם.

המגדל מתוכנן ברמת טריפלA  ועתיד לכלול - מערכות מתקדמות, 8 מעליות מהירות, מעלית שירות, לובי כניסה מפואר ומעטפת חיצונית מודרנית. קומת משרדים טיפוסית הינה בשטח של כ- 1,571 מ"ר. כמו כן, קיימת תוכנית פיתוח מיוחדת עם פיאצה אורבנית בשטח של כ- 4 דונם המשולבת במסחר חד קומתי.המגדל נבנה, בלב ליבו של מתחם הבורסה - בסמיכות לנתיבי איילון וצירי התנועה מרכזיים, בסמיכות לתחנת הרכבת סבידור מרכז (במרחק הליכה קצר מגשר הולכי הרגל המקשר את תחנת הרכבת למתחם) – ולתחנת הרכבת הקלה שמתוכננת להתחיל לפעול ב- 2021.   

הפרויקט תוכנן ע"י האדריכלים, אמנון ניב ז"ל, אמנון שוורץ, ובן פלג. רדימיקס, קבוצת החברות לייצור חומרי גלם לבנייה הגדולה בישראל, ביצעה את יציקת הבטון עבור הפרויקט באמצעות  1,030 מערבלי רדימיקס.

 

קבוצת אביב הינה חברה פרטית הפועלת למעלה מ-50 שנה. החברה עוסקת בתחום בניה ויזמות תחת קורה גג אחת והיא בעלת ניסיון רב בייזום והקמת פרויקטים הנדסיים מורכבים, למטרות מגורים, מסחר ותשתיות, בארץ ובעולם.דורון אביב משמש כיו"ר הקבוצה ודפנה הרלב משמשת 

כמנכ"לית.

מאז הווסדה בשנת 1963, הותירה הקבוצה את חותמה בנוף הבנייה הישראלי, תוך שהיא בונה בעצמה כקבלן מבצע פרויקטים רחבי היקף ופורצי דרך, המהווים אבני דרך בתחום הבנייה בארץ, ביניהםמגדל משה אביב – גורד השחקים הגבוה בישראל, בית חולים אסותא בתל אביב, בנייני מתחם בורסת היהלומיםבר"ג, כיכר דיזינגוף, גשר יצחק שדה. סי אנד סאן, אביב בלבונטין, אביב בגימל ועוד. לאחרונה סיימה החברה את בנייתו של רוטשילד 22, מגדל המשרדים היוקרתי בישראל, הממוקם בשד' רוטשילד. בימים אלה מסיימת החברה מספר פרויקטים איכותיים למגורים בלב תל אביב: אליפלט, מגדל ליבר, ועוד. כל פעולות החברה, הכוללות ייזום, תכנון, בנייה ושיווק, נעשות תחת קורת גג אחת.

 

קבוצת תדהר, שנוסדה בשנת 1993, היא קבוצת הנדל"ן הפרטית הגדולה בישראל.  

תדהר עוסקת בייזום, תכנון ובנייה בפועל של  נדל"ן למגורים, משרדים ומסחר בארץ ובעולם. מאז הקמתה, בנתה הקבוצה מעל 14אלף דירות בלמעלה מ- 200פרויקטים ויותר ממיליון מ"ר של נדל"ן מסחרי. בנוסף, מחזיקה הקבוצה בכ- 220,000 מ"ר של נכסים מניבים ונחשבת לחברה המובילה בתחום עבודות הגמר.

פעילותה של תדהר במרוצת השנים מתבצעת הלכה למעשה לאור חזון קבוצה המדגיש את ערכי הדגל שלה: אמינות, מצוינות אישית וארגונית, עבודת צוות, מיקוד בלקוח, מחויבות לתוצאות ועמידה בלוחות הזמנים.

השילוב הייחודי של יכולות ייזום, תכנון, הנדסה, ביצוע, שיווק ושירות לקוחות - תחת קורת גג אחת - עם תרבות של מצוינות עסקית וארגונית, מאפשר לתדהר להציב סטנדרט חדש של איכות ומקצועיות –בכל תחום בו היא פועלת.

הקבוצה נהנית מחוסן פיננסי ואמון הבנקים והמוסדות המלווים את פעילותה, עובדה המאפשרת לה לבצע פרויקטים – ללא הגבלת גודל והיקף. 

בהוקרה על פועלה בתחומי האיכות והשירות זכתה תדהר בשורה ארוכה של פרסים והיא קבוצת הנדל"ן היחידה בישראל, אשר קיבלה את הפרס הלאומי לאיכות ולמצוינות ע"ש רה"מ יצחק רבין.

 

חברת אפרים רוגובין בע"מ, נוסדה בשנת 1936 והינה מהוותיקות ומהמובילות שבחברות הבנייה והפיתוח בישראל, מתמחה כיום במגוון רחב של תחומים בענף הנדל"ן. על תחומים אלה נמנים היזמות והבנייה למגורים, למשרדים ולמסחר, ואחזקה וניהול של נכסים מניבים. תחת ניהול מקצועי יציב ואחראי, הדוגל בהתפתחות הדרגתית ומבוקרת, ועל בסיס ‏איתנות פיננסית לאורך שנים, יזמה 

רוגובין ופיתחה פרויקטים רבים לאורכה ולרוחבה של ישראל, אשר הטביעו את חותמם על סביבת החיים בה.

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר