מגדל על הפארק: מכירות בהיקף של 23 מיליון שקל בחודש אחד

חברת מגדל טופ נדל"ן הבונה את פרויקט מגדל על הפארק ברמת גן מדווחת על מכירת 10 דירות בחודש האחרון בהיקף של 23 מיליון שקל. המחיר הממוצע לדירה ב-10 העסקאות האחרונות עמד על 2.3 מיליון שקל, כאשר המחיר הממוצע כיום לדירה חדשה ברמת גן עומד על 2.15 מיליון שקל.

הפרויקט במזרח רמת גן הוא מגדל בן 32 קומות וכולל 144 יח"ד. המגדל נמצא לקראת סיום שלב הביצוע כאשר תאריך האכלוס המתוכנן הוא מאי 2016. בין הדירות שנמכרו בחודש האחרון: דירת 5 חדרים בשטח של 120 מ"ר עם מרפסת בשטח של 12 מ"ר במחיר של 2.3 מיליון שקל. כמו כן נמכרה דירת שלושה חדרים בשטח של 76 מ"ר עם מרפסת של 9 מ"ר במחיר של 1.7 מיליון שקל.

לדברי אריה בר, מנכ"ל מגדל טופ נדל"ן, "עיקר הרוכשים במגדל על הפארק הם משפחות משפרות דיור שרוצות ליהנות מהקרבה לפארקים ולסביבה הירוקה, שמעצימה את איכות החיים שלהם, וזאת במחיר נגיש ביחס לשאר המקומות במרחב גוש דן. זוגות ומשפחות יכולים ליהנות מדירה איכותית, שהנוף ממנה משקיף על בעלי החיים שמסתובבים חופשי בספארי הסמוך. אין עוד דירות שמציעות נוף כזה בישראל. בנוסף, הקרבה למוסדות חינוך איכותיים, מבני ציבור וצירי תחבורה ראשיים הופכים את הפרויקט לאטרקטיבי במיוחד, כך שהרוכשים נהנים מפתרונות לכל הצרכים שלהם בסמוך למקום מגוריהם ובעיקר במחיר נגיש".

המפרט הטכני של המגדל כולל חניון תת קרקעי, 4 מעליות מהירות, חדר כושר וסאונה, מועדון חברים ומרפסת דיירים משותפת בקומה ה-20 עם משקפת מיוחדת שמאפשרת ליהנות מהנוף האורבני של מרחב גוש דן. המרפסות של הדירות בצד הדרומי משקיפות לספארי וניתן לראות את הג'ירפות, הזברות והקרנפים משוטטים חופשי ברחבי הפארק. במרפסות הפונות לכיוון צפון, ייהנו הדיירים מתצפית פתוחה עד לים התיכון לכל המרחב האורבני של גוש דן. 

מגדל על הפארק נמצא באזור לב העיר הפועמת רמת גן ומעניק לדייריו את האפשרות ליהנות מכל העולמות: מצד אחד, קרבה למרכז המסחרי, מיקום מרכזי בעיר, קרבה לאזורי הבילוי, התרבות ונגישות לנתיבי התחבורה הראשיים של אזור גוש דן. מצד שני, הפרויקט נמצא בצמוד לפארק הלאומי, הספארי, כפר המכבייה, בית ספר לסוסים ועוד, ומאפשר לדיירים ליהנות ממרחבים ירוקים ואיכות חיים ממש מרגש היציאה מלובי המגדל.

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר