מה קרה במפגש השני של פורום נשות המקצוע של ענף הבנייה?

במטרה להוביל שינוי בענף הבנייה, אתמול נערך מפגש נוסף במסגרת פורום הנשים של ענף הבנייה, בהובלת קבוצת CivilEng. נשות מקצוע משלל דיסציפלינות הענף התכנסו במשרדי CivilEng. כ-40 נשות מקצוע התארחו אצלנו ונהנינו מערב של מינגלינג, נטוורקינג, ידע ומידע. 

 

במהלך המפגש זכינו להרצאה מרתקת של חני הורוביץ, בעלת "קבוצת הורוביץ" המתמחה בייזום נדל"ן, כמו גם לחמש הרצאות קצרות על נושאים שונים מפי חמש חברות בקהילת הנשים: איילת נאיי, אילנה פרץ, זמורוד חסן, דנה סוויסה כפיר (היישר מניו יורק) וחלי וסרמן. כל אחת מהמשתתפות דיברה על נושא הקרוב לליבה. 

 

מימין, בכיוון השעון: וסרמן, המצגת של סוויסה כפיר (בשיחה מניו יורק) ונאיי
 

בקהל נכחו בין היתר נשות מקצוע עצמאיות, כמו גם מארגונים מובילים: אשכול פרויקטים, אחים מרגולין, וקסמן גוברין גבע, קורן גואטה, שמואל אנגל, מודלית, בורנשטיין מהנדסים, רום גבס ועוד, זאת לצד נשות מקצוע מחיל האויר, מצה"ל וממשרד הבטחון.

 

מימין: חסן ופרץ

 

 

הורוביץ

 

הצטרפות לקבוצת הפייסבוק של נשים בענף הבנייה >> 

 

לאחר הקדמה קצרה, שכללה הסבר על פעילותה של קבוצת CivilEng, עלתה יזמית הנדל"ן חני הורוביץ לבמה וסיפרה את סיפורה. הורוביץ, בעלת קבוצת הורוביץ, היא אם לעשרה ואשת משפחה פעילה מאוד. בהרצאה היא סיפרה על האתגרים שניקרו בדרכה, על אופן ההתנהלות שלה שהביא אותה למקום שבו רצתה להיות, על הסיבות להצלחתה ועל המשמעות של כוח נשי - חוזקות של נשים בפני עצמן ובפני שאר העולם. לצד סיפור ההצלחה שלה, היא גם חלקה כמה טיפים על מה צריך לעשות כדי להצליח. בהמשך סיפרה הורוביץ על המשפחה שלה ועל האופן שבו היא מתפעלת את כל החזיתות: העסקים, החיים המשפחתיים והחיים האישיים. 

 

כמו כן, נערך דיון על האתגרים שעומדים בפני נשים בענף ועל כיצד רואות המשתתפות את 2020 לעומת השנה שעברה: מה הן משאירות מאחור ומה הן לוקחות לשנה הבאה. 

 

 

 

 

תודה לכל מי שהגיעה לאירוע. אנחנו ממשיכים לעבוד עבורכן על המפגשים הבאים. הישארו מעודכנים ב-CivilEng.co.il! 

 

תודה גדולה גם למנהלות פורום הנשים של CivilEng - אילנה פרץ, איילת נאיי ודנה סוויסה כפיר. 

 

לרשמים מהמפגש הקודם >>

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר