מטרופוליס החלה בביצוע שני פרויקטים של תמ"א 38/1 בפתח תקווה

חברת מטרופוליס, המתמחה ביזמות אורבנית בישראל, החלה בביצוע שני פרויקטים במסגרת תמ"א 38/1 (חיזוק מבנים ותוספת בניה) בפתח תקווה.

בפרויקט ברחוב לוין 3 שבשכונת כפר גנים בפתח תקווה מטרופוליס תחזק את הבניין, תחליף את כל תשתיות המים, הביוב והחשמל, תשפץ את חזיתות המבנה והלובי, תתקין מעלית. הדיירים הקיימים ייהנו מתוספת ממ"ד, מרפסת ומחסן.

בנוסף, מטרופוליס תוסיף לבניין  8 דירות חדשות;– 4 דירות בנות 4 חדרים ו-4 דירות דופלקס בנות 6 חדרים. דירת 4 חדרים משתרעות על שטח של כ-100 מ"ר בתוספת מרפסת בשטח של כ-8 מ"ר מוצעות החל מ-1.55 מיליון שקל.

הדופלקסים בפרויקט תוכננו באופן ייחודי כך שהכניסה אליהן תהיה מהקומה העליונה, ו בקומה התחתונה ממוקמים חדרי השינה. מדובר בדופלקסים בני 6 חדרים בשטח של 155 מ"ר ומרפסת ענקית בשטח של 55 מ"ר. המחיר ההתחלתי שלהן עומד על 2.25 מיליון שקל.

לדברי אודי בלום, מנכ"ל מטרופוליס, "פתח תקווה היא דוגמא טובה ביותר לעיר שדרך התחדשות עירונית תוכל לספק לפחות חלק מהביקושים לדירות. היתרון הגדול הינו שרוכשי הדירות מגיעים לשכונה שכבר צברה מוניטין, נהנית משירותי רווחה לתושבים, מוסדות בריאות וחינוך.

פרויקט נוסף של מטרופליס בפתח תקווה נמצא ברחוב קפלן 49 על גבול שכונת נווה עוז החדשה. גם במקרה הזה מדובר בפרויקט תמ"א 38/1, שבמסגרתו החברה תחזק את יסודות המבנה ובמקביל תשפץ את תשתיות הבניין ותבנה דירות חדשות. הדיירים בבניין ייהנו מתוספת גדולה של 25 מ"ר לדירות הישנות שלהן – הכוללת ממ"ד, חדר שינה נוסף, מרפסת ומחסן.

תמהיל הדירות החדשות כולל דירות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. דירת 5 חדרים תשתרע על פני כ-120 מ"ר עם מרפסת בשטח של 12 מ"ר, ואילו הפנטהאוזים יהיו בגדלים של 4 חדרים בשטח של 113 מ"ר ומרפסת של 120 מ"ר. המחיר לדירת גן יחל ב-1.75 מיליון שקל, דירות ה-5 חדרים החל מ-1.6 מיליון שקל ומחיר הפנטהאוזים יעמוד על מחיר התחלתי של 2 מיליון שקל.

אלדר סוהו מבית אלדר שיווק נדל"ן תשווק את שני הפרויקטים.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר