מטריקס השלימה פרוייקט ליישום מערכת ה- ERP תפנית בחברת "חזי בנק"

המערכת כוללת מודול קבלנים ודיירים – המנהל את כלל הפעילות שבין קבלן – רוכש דירה וחברת חזי בנק בהתאם למפרט הקבלן ושדרוגים שמבצע הלקוח. כמו כן, יבוצע תהליך של מיחשוב המחסן ומעבר לעבודה במרכז הפצה מנוהל

חטיבת מערכות עסקיות המטפלת בפתרונות למגזר התעשייה והמסחר במטריקס השלימה פרוייקט ליישום מקיף של מערכת ה- ERP תפנית בחברת חזי בנק, המייבאת ומשווקת חומרים לעיצוב, חיפוי וריצוף הבית.

מערכת "תפנית" שעלתה לאוויר בחזי בנק בסוף הרבעון הראשון של 2013, כוללת מודולים פיננסים ולוגיסטיים המותאמים לניהול פעילות שיווק ומכירות של מוצרים וחומרי גמר בתחום הבנייה ללקוחות פרטיים, קבלנים ואדריכלים. בין המודולים נכללים מודול מכירות, יבוא, רכש, מלאי, לוגיסטיקה וניהול מחסן ומודול פיננסי. בנוסף, היא כוללת מודול קבלנים ודיירים – המנהל את כלל הפעילות הפיננסית והלוגיסטית שבין קבלן – רוכש דירה וחברת חזי בנק בהתאם למפרט הקבלן ושדרוגים שמבצע הלקוח. כמו כן תנהל המערכת את ניהול מפעל ייצור השיש שבבעלות החברה. היקף הפרוייקט נאמד בכמיליון ₪.

בהמשך הפרויקט, יבוצע תהליך של מיחשוב המחסן ומעבר לעבודה במרכז הפצה מנוהל איתורים וסדרות ייצור, כולל עבודת ליקוט וספירות מלאי באמצעות מסופונים.

מערכת "תפנית" משרתת כ- 80 משתמשים בסניפי החברה בבני ברק ופ"ת ובמרכז הלוגיסטי של החברה. "תפנית" החליפה את המערכות שפעלו עד כה בחברה.

לדברי סיגל גלבוע, מנהלת הכספים בחזי בנק, "מערכת תפנית סייעה לנו בראש ובראשונה לשדרג את מערך המכירות השירות והלוגיסטיקה שלנו הן מול לקוחות והן מול הקבלנים והאדריכלים. תפנית כוללת מודולים ייחודיים המותאמים לחברה כמו חזי בנק והיא תסייע לנו לספק שירות לקוחות איכותי ומהיר ללקוחותינו הרבים".

לדברי אלי ירקוני, מנהל מכירות ופיתוח עסקי, בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס: "ביצענו פרוייקט לניהול מקיף וכולל של כלל הפעילות של חזי בנק, ובכלל זה ניהול מפעל הייצור. בענף הבנייה קיים נוהג הולך ומתרחב לשדרג מפרט בנייה. פיתחנו מספר מודולים ייחודיים המאפשרים לנהל באופן מסודר את הקשר שבין הקבלן, רוכש הדירה וחזי בנק בהתאם לשינויים שביקש הדייר".

אודות מטריקס:
מטריקס, המעסיקה כ- 6,500 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרוייקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ, ,Offshore מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה, ופתרונות חומרה מובילים.

הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרוייקט IT מקצה לקצה, שירותים על פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.

עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותיIT ע"פ סקר BDI.

מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2012 הגיע ל- 2 מיליארד שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל, STKI מדרגת את מטריקס בראש זו השנה השביעית ו IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה הרביעית ברציפות.
 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר