מטריקס פיתחה אתר חדש לאפריקה ישראל מגורים

אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת אפריקה ישראל השקעות, העלתה לאוויר אתר אינטרנט חדש, שפותח על ידי מטריקס דיגיטל בשיתוף אנשי חטיבת מערכות מידע של קבוצת אפריקה ישראל. הפרויקט נמשך כשנה, והיקפו מוערך בכמאות אלפי שקלים. האתר החדש כולל מידע נרחב ומקיף על פרויקטי הבנייה של החברה לצד נתונים אודות דירות למכירה, המתעדכנים בזמן אמת באמצעות ממשק למערכות התפעוליות של החברה.

פיתוח האתר נוהל על ידי חטיבת מערכות המידע של קבוצת אפריקה ישראל בשיתוף מנהלי השיווק של אפריקה ישראל מגורים, והוא בין הפרויקטים הראשונים בארץ שפותחו על גבי SharePoint 2013, תשתית ניהול התוכן המתקדמת ביותר מבית מיקרוסופט. הפיתוח והעיצוב בוצעו על ידי מטריקס דיגיטל. בשלב הראשון האתר עלה לאוויר בעברית ובאנגלית, ובקרוב יעלה לאוויר גם בצרפתית וברוסית.

לדברי אורן הוד, מנכ"ל חברת אפריקה ישראל מגורים, "האתר החדש עוזר לנו לספק ללקוחותינו מידע אמין, עדכני ומקיף, וממשיך לחזק את מעמדה של אפריקה ישראל מגורים כחברה מובילה בתחום". 

בתהליך בניית האתר הושם דגש על יצירת חווית לקוח ייחודית ומתקדמת באמצעות ניווט אינטואיטיבי וידידותי, אלמנטים גרפיים מעוצבים וקבלת מידע רלוונטי המתייחס לסביבת הפרויקט כגון: נתונים על העיר והשכונה, השירותים הקהילתיים, מוסדות החינוך, התפתחות הבנייה באזור ומחירי הנדל"ן, וכל זאת בעיצוב מזמין וחדשני. כמו כן, כולל האתר מגוון מדריכים אינפורמטיביים לקהל הגולשים בנושאי חתימת חוזה לרכישת דירה, מדריך משכנתא ומעבר דירה, טיפים לעיצוב הבית ועוד.

זאביק הירשמן, CIO קבוצת אפריקה ישראל, "האתגר הגדול בפרויקט היה לוח הזמנים הצפוף ורתימת כל הגורמים המעורבים לעבודה משותפת. תהליך הפיתוח היה מהיר ויעיל מאוד, ובזכות העבודה המשותפת הצלחנו לצמצם את עלות הפיתוח בכ-50% ולעמוד בתאריך היעד שהוגדר".

סמדר עוז, מנהלת מחלקה במטריקס דיגיטל: "אפריקה ישראל היא מהחברות המובילות בישראל בתחומה ובהתאם לכך התבקשנו לפתח את האתר בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך מתן דגש לאופן הצגת הנתונים באתר,עיצובו וחוויית המשתמש. מגוון ההתמחויות שלנו בתחומי הווב והדיגיטל איפשרו לנו לעמוד באתגר זה בהצלחה תוך שיתוף פעולה פורה עם חטיבת מערכות המידע של החברה".

 

 


אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ- 6,500 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרוייקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ, ,Offshore מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה, ופתרונות חומרה מובילים. 

הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרוייקט IT מקצה לקצה, שירותים על פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.

עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותיIT ע"פ סקר BDI.
 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר