מילשטיין השלימה את שדרוג חזית בניין עיריית תל אביב

האלמנט החדש העשוי מ - GRC צפוי להפחית באופן משמעותי את צריכת החשמל בימי הקיץ הלוהטים

קבוצת אלוקל המתמחה בפיתוח, ייצור והתקנה של מוצרי גמר לפרויקטים בתחום הבנייה, משלימה בימים אלה את עבודות שחזור חזית בניין העירייה שנמשכו כשנתיים. פרויקט שנאמד ב - 6 מיליון ₪. במסגרת הפרויקט בוצע שחזור של מערכת ההצללה בחזית המבנה הפונה לכיכר רבין בעזרת מסגרות שמש עשויות GRC. ה GRC הינו אחד מחומרי הבניין הרב-גוניים ביותר הקיימים כיום. הוא מכיל תרכובות של חומרים, ביניהם בטון וסיבי זכוכית, המשמשים כתחליף קל-משקל ועומדים בכל הדרישות ההנדסיות והאדריכליות.  

 

לדברי אורן אהרון מחברת אחים מרגולין הנדסה ויעוץ בע"מ, מנהלי הפרויקט, "הפתרון של קבוצת אלוקל מחזיר לחזית הדרומית של בניין עיריית תל אביב את המראה הכמעט מקורי שתוכנן ובוצע ב - 1962 על ידי האדריכל מנחם כהן. היה לנו חשוב לבחור בחומר ידידותי לסביבה וקבוצת אלוקל הצליחה לספק עבורנו את הפתרון המושלם מחומר ה GRC שהינו קל משקל, קל לטיפול ומהיר לבנייה שיביא להפחתת עומס על מבנה העירייה וכמובן לעמידות לשנים רבות. האלמנט מאפשר הצללה כמעט מלאה לימי הקיץ החמים לפנים המבנה ואף מאפשר להרכיב בתוכו גופי תאורה שיתנו תאורה אדריכלית חסכנית על חזית הבניין".

 

ערן חמו, מנכ"ל קבוצת אלוקל: "מדובר בפרויקט מורכב שמביא לידי ביטוי את היכולות של קבוצת מפעלי אלוקל בתחום העיצוב האסתטי-אורבאני. ה  GRC שנבחר כפתרון לשחזור, נותן מענה מלא לצרכים המדויקים והמיוחדים שהוגדרו על ידי האדריכל . אין לי ספק כי העיצוב המחודש שמושלם בימים אלה יתנה למבנה מראה מודרני, עדכני ועכשוי תוך שמירה על קווי העיצוב המקורי".

 

אודות קבוצת אלוקל

קבוצת אלוקל כוללת את החברות אלוקל בע"מ, מילשטיין GRC ועמיאל תעשיות, נחשבת לחברה המובילה בישראל בתחום האסתטיקה הארכיטקטונית - אורבאנית כבר למעלה מ - 40 שנה. אלוקל המתמחה בפיתוח וייצור מגוון רחב של מוצרים משלימים לענף הבניין, מספקת שרותי תכנון, ייצור והרכבה של מוצריה לשוק הפרטי והמוסדי. אלוקל היושבת במפרץ חיפה, פועלת בפריסה ארצית ומבצעת מגוון רחב של פרויקטים עבור חברות הבנייה המובילות בארץ, קבלנים, אדריכלים ולקוחות פרטיים. 

לפרטים נוספים: www.alukal.co.il

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר