מלגות הצטיינות ומלגות הצטיינות יתרה

04.02.2013

במעמד בני משפחת גאלאל, הסטודנטים, וראשי מחלקות המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה אריאל בשומרון, הוענקו בטקס מרגש 78 מלגות לסטודנטים ב- 15 מחלקות העיצוב, ההנדסה והטכנולוגיה. בנוסף הוענקו 10 מלגות ע"ש דוד גאלאל.

מלגות ההצטיינות, מוענקות לתלמידי שנה ב' על בולטות בהישגים לימודיים ורצינות בלימודים על סמך נתוני שנת לימודיהם הראשונה. השנה הוענקו 22 מלגות הצטיינות יתרה, ו- 56 מלגות הצטיינות.

הסטודנט המצטיין בעל הממוצע הגבוה ביותר – 98.5 - הוא בנצי קסלר, הלומד הנדסת טכנולוגיות מים, בן 50 וסב ל- 4 נכדים, תושב קדומים, עובד המנהל האזרחי. בין הסטודנטים המצטיינים גם שרון כהן, מצטיין יתרה מן המחלקה להנדסת אלקטרוניקה, נשוי ואב ל- 9, תושב רבבה. במהלך הטקס נשאו דברים נגיד אוניברסיטת אריאל יגאל כהן-אורגד, רקטור האוניברסיטה פרופ' מיכאל זיניגרד, דיקן הסטודנטים פרופ' שמואל שחם, וראש המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה ד"ר יוכבד פנחסי-אדיב. ד"ר מרים ביליג, אחותו של דוד ז"ל, בירכה בשם המשפחה.

את האירוע הנעימו בשירה ובנגינה הסטודנטים מן המחלקה לסאונד, וכן תלמידי בית הספר הממלכתי על-שם מילקן באריאל. דוד גאלאל ז"ל, בן לאברהם ולזהבה, נהרג בתאונת דרכים בעת שירות מילואים בשנת 1994, והוא בן 27. משפחתו הקימה לזיכרו קרן, במטרה להמשיך את דרכו של דוד, שהיה נכון לעזור לכל דורש, ומתוך תקווה להעמיד אנשי מקצוע שיהיו מועילים ותורמים לחברה בישראל.

מנהלת המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה ד"ר יוכבד פנחסי אדיב: "אני מודה למשפחת גאלאל, המתמידה מדי שנה בהענקת מלגות ללומדים לתואר הנדסאי במרכז לעיצוב ולטכנולוגיה, ומקווה כי מורשתו תלך לעד עם הזוכים למלגה, כמו גם עם כל שאר הסטודנטים שלנו".

 

תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר