נפתח לתנועה צומת נבות - בהקדמה של שבועיים ממועד התכנון הצפוי

צומת נבות, במפגש הכבישים 71 ו-675, שנסגר לתנועה בחודש האחרון לצורך עבודות הכנה להקמת מסלול רכבת העמק בשטחו, יפתח לתנועה מחרתיים, ביום שישי הקרוב. יממה לפני הפתיחה, ביום חמישי, יבוצעו חסימת לסירוגין של כביש 71 לצורך הכנת הכביש להחזרה למצבו הקודם. בשעות הלילה, עד לשעה חמש בבוקר, ייחסם לתנועה לחלוטין, כביש 675 (בסמוך לאתר הסקי).

בצומת נבות, הנמצא על ציר תנועה עיקרי בין עמק בית שאן לעמק יזרעאל, מתוכננת לקום הפרדה מפלסית - אשר תיצור הפרדה בין תנועת כלי הרכב בכבישים, לבין תנועת הרכבות. בחברת נתיבי ישראל, המבצעת את הפרויקט, הדגישו כי חשיבות ביצוע הפרויקט הנוכחי בצומת, היא בהקדמת לוחות הזמנים של ביצוע רכבת העמק בפרק זמן של שנה וחצי. בשל הצמידות בין פסי הרכבת לשטח הכביש, לא ניתן היה לבצע את העבודות, ללא סגירת הצומת, אשר חייבה נסיעה חלופית במסלול ארוך יותר, בכבישים 65, 71, ו-60.

העבודות בצומת נבות (קרדיט - ע.סלעי הנדסה):

בחברת נתיבי ישראל מציינים כי סגירת הצומת בוצעה לאחר דיווח ותיאום של דבר ההחלטה עם כל הרשויות בסביבה. הפעולות שבוצעו בצומת, תואמו מראש עם המשטרה, רשויות התימרור המקומיות וכל הגורמים הרלוונטיים. לאחר ביצוע התיאומים ופרסום העבודות הצפויות, בהודעות מיוחדות ללשכות המועצות, בשלטים מכל צדי הצומת וכלי התקשורת, ביקשה הנהלת המועצה האיזורית גלבוע, לקיים סיור מיוחד במקום ולהתרשם ממשמעות הסגירה.

בסיור זה, ביקש מהנדס המועצה האיזורית להותיר את דרך העפר החקלאית העוקפת את הצומת פתוחה, לטובת רכבים ספורים, שיוכלו לנסוע בה מטעם המועצה במקרי חירום. בפועל, הדרך נפרצה ומשטרת ישראל הורתה על סגירתה, משיקולי ביטחונם של הנהגים, שנחשפו לסכנה ממשית בעת נסיעה בדרך זו.

עבודות ההכנה בצומת נבות, יוצרות את התשתית להנחת המבנה העליון (מסילות ותקשורת) של קו רכבת העמק. עבודות אלה יבוצעו ע"י קבלן בעל נסיון בינלאומי בהקמת פסי רכבת, העתיד להבחר בקרוב.

 

צומת נבות:


 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר