סטודנטים הסתערו על הגרלת הדירות של הבית האקדמי

יו"ר התאחדות הסטודנטים: "איפה שנכשלה הממשלה - אנחנו נצליח". הבית האקדמי: 76% מהנרשמים להגרלה הם בגילאי 24-31.

מעל 700 איש שעלו בהגרלה המקדימה, הגיעו אתמול לאוניברסיטת תל אביב, כדי לקחת חלק בכינוס המכירות הגדול של פרויקט יאפא - פרויקט המגורים הראשון של מועדון הצרכנות "הבית האקדמי" אותו הקימו התאחדות הסטודנטים הארצית וחברת אנגל שביט.

בחודש שחלף מאז ההכרזה על הקמת מועדון הצרכנות פנו לפרויקט יאפא כ - 6100 מתעניינים והתייצבו במרכז המכירות שהוקם בפרויקט כ- 1200 סטודנטים אשר ביקשו לקבל פרטים על המיזם החדש, כך עולה מהנתונים שנאספו.

הסטודנטים נפגשו עם יועצים פיננסיים ויועצי משכנתאות מחברת פריים שנתנו להם ייעוץ ראשוני אובייקטיבי לגבי התאמתם לתוכנית המימון. לאלו שעמדו בקריטריונים הומלץ להמשיך בהליך הרכישה.  בסך הכל נמכרו 101 דירות בפרויקט בהיקף מכירות כולל של כ- 145 מיליון ₪.

עוד עולה מהנתונים שנאספו, כי 80% מהנרשמים הם סטודנטים ו- 18% הם אקדמאים צעירים, כאלו שסיימו אל לימודיהם האקדמאים במהלך 24 החודשים האחרונים. רק 2% מהנרשמים הם קרובים מדרגה ראשונה של סטודנטים שזכאים להשתתף בהגרלה.

בחלוקה לפי גילאים עולה מהנתונים, כי 76% מהנרשמים הם בגילאי 24-31. מבחינת אזור גאוגרפי  29% מהנרשמים מגיעים מתל אביב, 7% מגיעים מראשון לציון ו- 6% מרמת גן. שיעור דומה של נרשמים מגיעים מירושלים ומחולון. בנוסף 5% מהנרשמים מגיעים מפתח תקווה, 5% מבת ים ושיעור דומה מגיעים מרעננה.

גלעד ארדיטי יו"ר התאחדות הסטודנטים ציין כי "מהנתונים שאספנו עולה, כי 98.5% מהנרשמים מעולם לא היו בעלים של דירה, למעשה  הסטודנטים שהגיעו לשמוע על הפרויקט המחישו לנו את גודל הצורך בפתרונות דיור הולמים לציבור זה. דו"ח מבקר המדינה שהתפרסם לפני מספר ימים מעיד על הקושי של צעירים לרכוש דירה ואנחנו שואפים להצליח היכן שהממשלה נכשלה ובאמצעות פתרונות מימון ויצירת כוח צרכני מול היזמים להנגיש לקהל הסטודנטים את שוק הדירות".

אסף אנגל, מהבית האקדמי "במהלך השבועיים האחרונים הוצפנו בפניות וקריאות נרגשות בקרב סטודנטים מכל הארץ, אשר הביעו התעניינות בפרויקט ובירכו על היוזמה. פניות רבות עסקו בתנאי המימון הייחודיים שהפכו עבורם את השאיפה לרכוש דירה למציאות.פרויקט יאפא הוא הפרויקט הראשון של הבית האקדמי ובמהלך השנה הקרובה אנו מתכננים לצאת עם פרויקטים נוספים בתקווה שנוכל לחזק את הפריפריה ולקרב אותה אל מרכז הארץ", ציין אנגל.

פרויקט יאפא מוקם ברחוב טוכולסקי, באזור המתפתח של יפו בסמוך לים ובמרחק מה מהמכללה האקדמית תל-אביב-יפו, על ידי חברת צברים ייזום פיתוח והשקעותשבבעלות היזם רוני צברי.

"אני שמח שהצלחנו להביא לאזור אוכלוסייה צעירה שתתרום ותחזק את האוכלוסייה הקיימת. שילוב אוכלוסייה חזקה ואיכותית של סטודנטים היא ההזדמנות האמיתית לשינוי פניה של יפו. על-פי תפישה זו, אני מאמין כי התחדשות עירונית איננה רק אקט מסחרי אלא גם אקט חברתי", ציין צברי.  

הפרויקט כולל 6 בניינים עליהם התווספו זכויות בנייה של 3.5 קומות נוספות וקומת קרקע. סך הכל יוקמו כ-108 יחידות דיור חדשות, נוסף על 96 יחידות הדיור הקיימות. מעבר לחיזוק ושיפוץ המבנים הקיימים צפויים להיבנות גם ממ"דים ומרפסות שמש וכן יחודשו התשתיות, יטופלו השטחים הפתוחים תוקם שדרת עצים וגנים, יוקמו 3 חניונים תת קרקעיים של 150 חניות ויותקנו 2 מעליות בבניין.

הפרויקט נולד כפתרון חברתי וקהילתי – מחד, מטרתו לסייע לבעלי הדירות אשר ידם אינם משגת לשאת בעלויות תיקון הבניינים הישנים ומאידך, לשלב בשכונה צעירים שישתלבו בקהילה.

רוני כהן מנכ"ל אלדר שיווק שיזמה את שיתוף הפעולה בין הבית האקדמי ובין חברת "צברים" מציין, כי "מדובר בפריצת דרך בשיווק פרויקטים של התחדשות עירונית, הכוללת פיצוח של זיהוי קהל היעד הרלוונטי לרכישת הדירות. זיהוי הפוטנציאל הטמון באוכלוסייה זו שיש בא גם כדי להביא לחיזוק האוכלוסייה באזור ובכלל לפיתוח העיר יפו, הוכיח את עצמו והביא לשיתוף פעולה פורה".

מחירי הדירות בפרויקט החל מ – 995 אלף שקל לדירת 2 חדרים.

טוטם הדמיות

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר