סיכום מפגש CivilEng Think tank לאנשי ביצוע

במטרה להוביל שינוי בענף הבנייה, אתמול נערך המפגש נוסף במסגרת CivilEng Think Tank, מיזם ייחודי שמטרתו להוביל קבוצות חשיבה בענף הבנייה. הפעם זה היה תורם של אנשי הביצוע להתאסף במשרדי CivilEng.

 

במהלך המפגש זכינו להרצאה מרתקת של מהנדס דורון מילר, סמנכ"ל חטיבת הבנייה של סולל בונה וכן נערך דיון בהנחייתו של מהנדס לירן לוין שמטרתו לקדם חשיבה משותפת שתשנה ותעצב מחדש את המצב הקיים בענף. לקריאה מהו Think Tank >> 

 

 

בקהל נכחו בין היתר אנשי מקצוע מהחברות הבאות: CCEC, קרסו, רם אדרת, אשטרום, סיוון ביצוע, שיכון ובינוי, דניה סיבוס, תדהר, תפנית ניהול בנייה, רום גבס, בזון הנדסה ואריאל גבאי.

 

 

מהנדס דורון מילר, סמנכ"ל חטיבת הבנייה של סולל בונה, סקר את פעילות החברה במרוצת השנים. מילר סיפר על השנים הראשונות, סקר פרויקטים נבחרים של החברה לאורך השנים ועוד. בהמשך, הוא חלק עם הקהל בחדר את מסלול הקריירה - האתגרים, המעברים בין התפקידים והעבודה שעשה שהביאה אותו להיכן שהוא נמצא היום, זאת במטרה להעניק השראה והעצמה לבאי האירוע. לסיום, מילר הציג את פרויקט "אשלים", תחנת הכוח הראשונה בארץ המבוססת אנרגיה תרמו-סולארית. הוא הציג את הפרויקט, סיפר על האתגרים ההנדסיים ועל אתגרי הביצוע. תחנת הכוח, שהוקמה בסוף השנה שעברה, בעלת כושר ייצור כולל של כ-121MW ותהווה כ-1% מכושר הייצור הארצי (הספק גדול מאוד גם בקנה מידה עולמי). בנוסף לכך, היא בעלת כושר אגירת חום למשך כארבע שעות - המשמעות היא שניתן לנצל את האנרגיה הסולארית גם בשעות הלילה. התחנה תפיק חשמל נקי לרשת החשמל הארצית למשך 25 שנים מהרגע שהוקמה.

 

דורון מילר
 

עם תום ההרצאה, נערך דיון פורה ומעניין שבו הועלו הסוגיות שאיתן מתמודדים החברים\ות בפן המקצועי וגם האישי. 

 

אנו כבר עמלים על המפגש הבא בסדרה. הישארו מעודכנים ב-CivilEng.co.il!

 

 

תודה לכל מי שהגיע למפגש, נתראה במפגש הבא.

מפגש למתכנני מבנים בלבד יתקיים ב 10.7.19, מצ"ב קישור לפרטים והרשמה >> כאן

 

על המחבר
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר