עבודות השלד של מעונות הסטודנטים בטכניון לקראת סיום

בניית מעונות הסטודנטים החדשים מתקדמת ועבודות השלד בעיצומן.

קבוצת בסט מקימה 4 בניינים בני 9 קומות כאשר בקומה החמישית והשישית בכל בניין יהיה שטחי פנאי עבור הסטודנטים. סך הכל מתחם המעונות כולל 488 מיטות. בנוסף בסט תבצע את כל עבודות הפיתוח של המתחם.

המעונות מוקמים בקריית הטכניון בחיפה. כל חדר כולל שירותים, מקלחת ופינת מטבח. בנוסף, הטכניון יספק מוצרי חשמל בסיסיים כגון מקרר קומקום ועוד. המעונות החדשים יצטרפו ל-4,000 חדרי המעונות שיש לטכניון כיום מתוך מטרה לתת מענה לביקושים שהולכים וגדלים.

לדברי אליאס טנוס, מנכ"ל קבוצת בסט, "המעונות החדשים צפויים לשפר את איכות חייהם של הסטודנטים הלומדים באחד ממוסדות ההשכלה הטובים בעולם. הבנייה מתקדמת על פי התכנון וצפויה להסתיים בעוד 20 חודשים".

הקמת מעונות הסטודנטים החדשים הינה חלק מתוכנית כוללת לפיתוח מתחם הטכניון בשנים הקרובות. על פי התכנון, החניות במתחם יהפכו לחניות תת קרקעיות, ייבנו בין היתר מגדלים בני 22 קומות, שבילי אופניים ורכבל שיחבר את הטכניון ואוניברסיטת חיפה לצומת הצ'ק פוסט.

קבוצת בסט ידועה בעיקר בזכות פרויקטים גדולים ומורכבים אותם היא מובילה כקבלן מבצע. בין הפרויקטים - המתחם הציבורי בשוק הסיטונאי בתל אביב, מרכז עסקים עזריאלי בחולון, בית מנורה, מגדל רסיטל, מרכזים לוגיסטיים של שטראוס ולובינסקי ועוד. לאחרונה קבוצת בסט סיימה לבנות את אצטדיון חיפה, בניין קומברס ובניין אפל.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר