ברוש בניה | Soltell Systems | גאודע בקרת בנייה | תדהר בנייה | ירון שמעוני שחם | בסט | עומר | SHUNTONG | תצפית נדל"ן | שער ניהול פרויקטים ומכרזים | נתיבי ישראל | פייסט אדריכלים | שי גיל פרוייקטים | עדיא | WECON | ארז מהנדסים | מגאד בנין והשקעות | Opanadlan | אכברט מהנדסים | GSL | קרן יסודות | ארזי בר שדה | OZPRO | אלומלייט (ישראל) | א.שדה | אסותא תשתיות | אפקון בניה | צוות קאופמן | סמנטו טכנולוגיות | Volach & Co - Law Office | שיכון-בינוי | אדם-אטיאס | קובטי יוסף | ארגון נכי צה"ל | יצחק שטרן | יגאל ארנון | Xypex | זיוה אש | B&S - Real estate group | IEC | יעקב מזרחי | עמית לויתן | ינון | קבוצת ענק חיפויים | האחים אום | קב' צליח רוטשילד | קוואנטק | ארז אבוהב, משרד עורכי דין | עומר הבונים | WXG | מגאסון | קבוצת שיבולת | אמי מתום | SL נדל"ן | yaniv | א.כצמן מהנדסי בניין | דניאל וינד | Shirininvestments | אלקטרה דנקו | אחים אום | אורית רוב | GLOBAL-RAISE | קרן דנון פתרונות פשוטים בנדלן | אישיו סי אס | א. שדה פרויקטים | ש.ז.ר ניהול והנדסה | אזורים | סולל בונה | ב. דוד הנדסה ובניה | חברת החשמל | ליב הנדסה | ענפ הנדסה | יועץ בטיחות אש | JTLV | עיריית תל אביב | מנרב | בלנק לרר מהנדסים | עץ השקד | אחים רזניקוב | לקס הנדסה | INTSITE | Kornit Digital | קבוצת גבאי | אחים רזניקוב | שלומי ראובן | שרביב | קו מדידה | גבריאל לוטן מהנדסים | מ.א דרום השרון | סיון ביצוע | שגראוי ליבוביץ | ניצן ענבר | Aura Air | Solarise Energy | DISTOMAP | ינון תכנון יעוץ ומחקר | גב-ים | סלומון מהנדסים | אלומלייט | דוד רז | קבוצת אודור | מסד עוז ניהול והנדסה | עמית מערכות | עומר הנדסה | RECOM | אילן בן דוד מהנדסים | רזאור הנדסה וייעוץ | א.כצמן מהנדסי בניין | עו"ד גיא פרבמן רשף ושות' | מגוריט ישראל | עמרם אברהם חברה לבנין | בוגרי הטכניון | שתית |

עדכון מפרויקט כביש עוקף קריות (מחלף ביאליק - כביש 22)

30.11.2011

מתכנן: בני מיירנץ מהנדסים יועצים
מנהל עבודה: עידואן אבו סאלח
בקר איכות: מוהנד אבו שקארה
* כתב באדיבות מהנדס חיג`אזי ריפעת מהנדס הביצוע מטעם חברת שפיר הנדסה אזרחית וימית.

גשר מחלף ביאליק, הינו הגשר הגדול ביותר בקטע הצפוני של כביש עוקף קריות, ועתיד לשרת את התנועה של כביש מספר 79.

הגשר מורכב מ - 3 נציבים:
  • נציב 1: נציב בגובה 6.5 מ`.
  • נציב 2: מורכב מ 6 עמודים בקוטר 1.8 מ`, וקורת רוחב הנשענת על סמכי ניאופרן משוריינים.
  • נציב 3: נציב בגובה 11.5 מ`.
במחלף ביאליק יורכבו 22 קורות טרומיות (בשני שדות) - 11 קורות בכל שדה.



קשיים בביצוע
קורת הרוחב בנציב האמצעי נשענת על סמכי עליהם מונחת פלטת ניאופרן (Neoprene), וכתוצאה מכך קיימת סכנת התהפכות הקורות - בזמן הרכבתן. בשל סכנה זו, במהלך הרכבת הקורות טרומיות, מתוכנן פרט שיצור חיזוק של הקורה, בכיוון שדה ההעמסה.

יציקת העמודים בנציב האמצעי התבצעה באמצעות תבנית פלדה (טפסה) בקוטר 1.8 מ` ובגובה הרצוי, עליהם הודבקו סמכי הניאופרן.

בתמונה: סמך הניאופרן (שחור) ומצידיו שני חיזוקים זמניים שיסיעו במניעת התהפכות הקורה בזמן ההעמסה.


הקורות הטרומיות נשענות על סמכים זמניים, שיפורקו לאחר שיוחלפו בסמכים קבועים. הסמך הקבוע יבוצע על ידי ביצוע דייס אפוקסי מעל סמך הניאופרן - עליו תשען הקורה במצב הסופי.

בתמונה: השענת הקורות הטרומיות על הסמכים הזמניים.



 
 

מצב נוכחי
נכון להיום הסתיימו העבודות על שלושת נציבי הגשר. בתאריך ה 29.11 בוצעה הרכבה ראשונה של הקורות הטרומיות בין השדות 1-2.
 
Neoprene - חומר אלסטי המשמש לנשיאת כוחות אנכיים ומאפשר אלסטיות ודרגת חופש במפגש בין שני אלמנטים נושאים (החומר האלסטי מאפשר להתגבר ו"לספוג" כוחות דינמיים, כוחות הנובעים משינויי טמפ` וכו`).

בתמונה: הגעת הקורות לאתר.


גם לכם יש חדשות ? פרסמו אותן ב CivilEng - הפורטל הישראלי להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה. כל הפרטים כאן
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר