עיריית בת ים הוציאה מכרז לפרויקט עם שימושים מעורבים ברחוב הקוממיות

התכנית, שתכלול 170 דירות, 5,500 מ"ר לתעסוקה ו-800 מ"ר למסחר, אושרה בשבוע שעבר בוועדה המחוזית תל אביב

עיריית בת ים פרסמה מכרז לתכנית עם שימושים מעורבים ברחוב הקוממיות. מדובר על מתחם בשטח של כ-3  דונם במיקום אסטרטגי בכניסה המזרחית לעיר, שהיה מיועד לבריכת אגירת מים שאין בה צורך במיקום זה.

התכנית, שאושרה בשבוע שעבר בוועדה המחוזית, כוללת מגדל בן 29 קומות ו-170 דירות בשטח ממוצע של 95 מ"ר, כ-20% מהן דירות קטנות בנות 80 מ"ר; 5,500 מ"ר לתעסוקה, 800 מ"ר למסחר ו-250 מ"ר שטח ציבורי. בנוסף התכנית כוללת חזית מסחרית לרחוב הקוממיות ופיתוח של הציר הירוק העובר לאורך רחוב הקוממיות מתחנת הרכבת ועד הים. ניצול השטח בקוממיות זכה למחמאות מהגופים הירוקים.

לדברייוסי בכר, ראש העיר בת ים: "המכרז הזה הוא חלק מהאג'נדה של עירוב שימושים שאנו מקדמים כבר מספר שנים, המתבססת על שימוש יעיל של משאבי קרקע. עירוב שימושים מאפשר את הגדלת הכנסות העירייה מארנונה עסקית שתיטיב עם תושבי העיר. מעבר לכך, שימוש נרחב בקונספט הזה מביא ליצירת אזורים הפועלים לאורך כל שעות היממה עם אופי תוסס ושימושי עבור התושבים. המכרז הנוכחי גם מהווה נדבך נוסף בהפיכת בת ים לסיטי הדרומי של מטרופולין ת"א, והפיכת פארק הים בבת ים לאזור המבוקש ביותר באזור המרכז, בזכות הקרבה לים והנגישות הגבוהה"

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר