ענקית התוכנה אוטודסק משנה את המודל העסקי ועוברת למודל מנויים

ענקית התוכנה אוטודסק, מובילה עולמית בפתרונות תוכנה לעיצוב תלת מימד, תכנון והנדסה, המיוצגת בישראל על ידי חברת תים, הודיעה כי החל מה-1.2.2016 תחדל בהדרגה ממכירת הרישיונות הקבועים למרבית פתרונותיה ותעבור למודל מנויים המבוסס על תשלום לפי  שימוש תקופתי. מהלך זה יכלול גם את תוכנת האוטוקאד (AutoCAD) הפופולרית מזה שנים.

מדובר במהלך גלובלי של החברה, שנועד לאפשר ללקוחות החברה גמישות רבה יותר בשימוש במגוון פתרונות אוטודסק, לפי הצרכים המשתנים – הן ברמת הפתרון בו נעשה השימוש והן מבחינת מספר המשתמשים, לפי התקדמות פרויקטים בתחום. בנוסף הוא יאפשר ללקוחות החברה להשתמש בגרסאות המתקדמות ביותר ובכלים החדשים ביותר הקיימים בשוק. בכך יוכלו הלקוחות מחד למקסם את השימוש בפתרונות החברה ומאידך לשלם רק עבור השימוש בפועל (Pay As You Go).

המהלך יבוצע בשני שלבים : שלב ראשון החל מה 1.2.2016 במסגרתו ניתן יהיה לרכוש מנויים תקופתיים בלבד למרבית המוצרים הבודדים (כגוןAutoCAD/AutoCAD LT ועוד) ושלב שני החל מה 1.8.2016 - במסגרתו ניתן יהיה לרכוש מנויים תקופתיים בלבד לכל מוצרי וחבילות Autodeskהקיימות כגון: Building Design Suite/Product.

לקוחות החברה יוכלו להשתמש ברישיונות הקבועים הקיימים וכן להמשיך ולחדש מנויי תחזוקה לרישיון הקבוע הקיים.

לדברי אילן ישראל, מנהל פעילות אוטודסק בחברת תים, מפיצת פתרונות אוטודסק בישראל, "מודל התמחור החדש של אוטודסק ינגיש עוד יותר את הפתרונות המתקדמים שלה למגוון הלקוחות, מהמעצב והמתכנן היחיד ועד חברות , גופי תעשייה, משרדי אדריכלות ועיצוב עם עשרות ומאות משתמשים. בנוסף מודל זה ישפר את החזר ההשקעה בזכות השימוש לפי צורך ומספר המשתמשים בפועל, מבלי להיכנס להשקעות גדולות כבר עם תחילת הפרויקטים".

ישראל מוסיף כי , "הדרך בה אנחנו מתכננים ובונים את העולם משתנה במהירות ומשנה הן את הכלים המשמשים אותנו והן את אופן הקניה והגישה של ארגונים ויחידים לפתרונות תוכנה. אוטודסק ו-תים כנציגתה בישראל, משקיעות משאבים רבים כדי להבטיח שביעות רצון גבוהה מצד המשתמשים והלקוחות ואנו בטוחים כי מודל התמחור החדש יבטיח קצב אימוץ גבוה יותר של הכלים והפתרונות המתקדמים והחדשניים של אוטודסק בעולמות, העיצוב, תכנון והנדסה למגוון התחומים, שמייעלים את העבודה ומעניקים סט עשיר יותר של יכולות ויתרונות".

אודות חברת Team

חברת תים, מקבוצת מלם תים, היא מחברות ה-ITוהאינטגרציה המובילות והמבוססות בישראל, המספקת מגוון רחב ואיכותי של פתרונות ושירותים מקצה לקצה לחברות וארגונים מכל סדר גודל – מהארגונים הגדולים ביותר ועד סטארטאפים וחברות קטנות. בין הפתרונות המוצעים לחברות: שירותים ופתרונות בתחומי הדאטה סנטר והתשתיות, תקשורת נתונים, סייבר ואבטחת מידע,  שירותים מנוהלים ומיקור חוץ , שירותי מחשוב ענן משלבי הייעוץ לכל סביבות הענן  ועד בניית עננים פרטים לחברות,  וייצוג פתרונות תוכנה מובילים בתחומי BI, תיב"מ , הדפסות תלת מימד, ניהול מסמכים, ניהול תהליכים , פורטלים ארגוניים, אבטחת מידע ועוד. בין לקוחות החברה נמנים ארגונים רבים מכל מגזרי המשק ביניהם: ציבורי וממשלתי, בטחון, תעשייה ומחסר, פיננסי, הייטק, טלקום ועוד.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר