עסקה נוספת לחברת ASRR

עסקה נוספת לחברת ASRR: תקים פרוייקט יוקרה בשדרת מדיסון 218 במנהטן; צופה הכנסות של כ-67 מיליון דולר.

החברה תרכוש, יחד עם הענקית הטורקית Suzer, בניין להריסה תמורת כ-18.5 מיליון דולר. הרווח הצפוי מהשלמת העסקה עומד על כ-17 מיליון דולר

בתחילת החודש הודיעה ASRR כי זכתה עם שותף במכרז לרכישת מלון Mondrian בניו-יורק תמורת כ-205 מיליון דולר.

אלכס ספיר, יו"ר ASRR: "עסקה זו הינה חלק ממהלכי ההתרחבות של ASRR בארה"ב, והיא משקפת את יכולות ASRR לאתר הזדמנויות עסקיות יחודיות הטומנות בחובן פוטנציאל רווח משמעותי".

חברת ASRR, בשליטת אלכס ספיר ורותם רוזן, מדווחת היום על עסקה נוספת לרכישת נדל"ן בארה"ב. החברה חתמה על הסכם לרכישת בניין ישן, בפינת הרחובות מדיסון ו-36 במנהטן, ניו יורק לצורך הסבתו לפרויקט מגורים יוקרתי. לאחר רכישת הבניין צופה השותפות למכור זכויות בחברת הנכס למימון השלמת הפרויקט. סך הכנסות הצפוי הינו כ-67 מיליון דולר ורווח תזרימי בסך של כ-17 מיליון דולר, לפני הוצאות מימון ומס, עם השלמת הפרויקט ומסירתו.

חברת ASRR מבצעת את העסקה בחלקים שווים עם קונצרן Suzer Group הטורקי. הרוכשים ישלמו תמורת הבניין הישן, הכולל 5 קומות המושכרות ברובן בהסכמי שכירות המסתיימים בשנה הקרובה, סכום של כ-18.5 מיליון דולר. בכוונת הרוכשים להרוס את הבניין ולהקים תחתיו בניין חדש, שיכלול 10 קומות בהן 10-13 דירות "קונדומיניום" יוקרתיות. בנוסף יבנה מרתף בעומק שתי קומות , אשר יכלול ספא, חדר כושר ומקומות חניה לבעלי דירות היוקרה. כל זאת אמור להבנות בשטח כולל של כ-3,300 מ"ר מעל פני הקרקע.

השותפה, Suzer Group , נוסדה ב-1952 כחברת בנייה ומסחר ע"י היו"ר מוסטפא סוזר. החברה התרחבה במהירות במשך השנים עם שחרור הכלכלה הטורקית . כיום לחברה צבר של חברות נוספות בתחומים שונים, העוסקים בעיקר בהשקעות באנרגיה, פיננסים, בנקאות, פיתוח ובנייה של נדל"ן, ומלונאות.

סך ההשקעה בפרויקט נאמדת בכ-50 מיליון דולר, וחלקה של ASRR בעסקה לרכישת הבניין מגיע לכ-10 מיליון דולר. החברה מציינת, כי בכדי להביא לסגירה מהירה של העסקה, תעמיד חברה בבעלותם המלאה של בעלי השליטה, אלכס ספיר ורותם רוזן, , הלוואת גישור מזכה, ללא ריבית.

אי.אס.אר.אר קפיטל בע"מ הינה חברת נדל"ן ציבורית, הפועלת בעיקר בשוק בארה"ב. לחברה מספר נכסים ברחבי ארה"ב, וכן נכסים בגרמניה ובישראל. השליטה בחברה עברה בשנת 2014 לידי ASRR LEGACY, שבשליטת אלכס ספיר ורותם רוזן. מנכ"ל החברה הינו מר דני אבידן.

אלכס ספיר ורותם רוזן הינם במקביל מנהלי קבוצת ספיר אורגניזיישן. ספיר חולשת על נדל"ן מניב בארה"ב, מרביתו במרכז מנהטן שבמדינת ניו-יורק, בשטח כולל של כ-6.5 מיליון רגל מרובע, ובשווי המוערך בכ-3 מיליארד דולר. הקבוצה צברה עוצמה רבה בשוק האמריקני בעקבות המשבר שפקד את השוק ב-2008, אז ניצלה הקבוצה שורה של הזדמנויות עסקיות שהניבו לה רווחיות גבוהה, ומיצבו אותה כאחת מהשחקניות המובילות בשוק הנדל"ן של ניו-יורק. בתאריך 21.1.15 נפתחה מסעדת היוקרה ZUMA בהשקעה של כ-30 מ' דולר, בבניין המטה של ספיר אורגניזיישן שבשדרות מדיסון 261 בניו יורק ובשטח של 2,500 מ"ר.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר