עפר קוטלר מסכם 7.5 שנים מוצלחות בשיכון ובינוי

לאחר כ- 7.5 שנים בתפקיד מנכ"ל שיכון ובינוי, הודיע עפר קוטלר כי יסיים את תפקידו בחברה בעוד כחודשיים. ההחלטה על סיום התפקיד התקבלה בהסכמה משותפת בין המנכ"ל לחברה.

דירקטוריון החברה החליט היום על מינויו של ירון קריסי (50), מנכ"ל סולל בונה, למנכ"ל שיכון ובינוי .

במהלך כהונתו של קוטלר יישמה החברה אסטרטגיית התרחבות בינלאומית בתחומי התשתיות והזכיינות, הרחיבה את הפעילות בתחום יזמות הנדל"ן בישראל ובאירופה, פיתחה מנועי צמיחה - אנרגיה מתחדשת ומים והגדילה באופן משמעותי את היקף הכנסותיה ורווחיה.

החברה התמקדה בביצוע מגה פרויקטים כדוגמת כביש חוצה ישראל, מנהרות הכרמל, המכללה הלאומית לשוטרים, ובתקופה האחרונה אף בכבישי אגרה ביוסטון ובקולומביה וכן בפרויקט אשלים ליצור אנרגיה סולרית בנגב. בד בבד, הטמיעה החברה את עקרונות הקיימות בעשייה היום-יומית בכל פרויקט ברחבי הארץ והעולם, ופעלה להשאת ערך לבעלי המניות, תוך צמיחה אחראית.

ירון קריסי, המנכ"ל הנכנס, מכהן בהצלחה ב- 6 השנים האחרונות כמנכ"ל סולל בונה (חברת בת של שיכון ובינוי). לקריסי כ- 25 שנות ניסיון בתפקידי ניהול, ביצוע וייזום בתחומי התשתיות, הקבלנות והנדל"ן. קריסי מוסמך בהנדסה אזרחית מהטכניון.

במהלך תפקידו בסולל בונה, קידם קריסי תהליכי פיתוח עסקי, מיקוד אסטרטגי ובקרה כלכלית, והביא אותה להישגים כחברה רווחית, עם איתנות פיננסית מרשימה.

צוות ההנהלה המנוסה בראשות המנכ"ל הנכנס ירון קריסי, ביחד עם היו"ר משה לחמני ודירקטוריון שיכון ובינוי, ימשיכו להוביל את החברה בדרכה למימוש היעדים האסטרטגיים ארוכי הטווח.

משה לחמני, יו"ר דירקטוריון שיכון ובינוי: "אני מודה לעפר קוטלר על התרומה הרבה שלו לשיכון ובינוי, שהפכה לחברה גלובאלית מובילה בתחומה. הדירקטוריון וצוות ההנהלה ימשיכו להצעיד את החברה בדרכה למימוש מוצלח של יעדיה האסטרטגיים. אני מברך את ירון קריסי עם מינויו למנכ"ל החברה. בתפקידו האחרון כמנכ"ל סולל בונה, ירון הוכיח יכולות גבוהות של ניהול ומנהיגות של פעילות מגוונת בתחומי התשתיות והקבלנות. לירון ניסיון בינלאומי והצלחה בבנייה ותשתיות וביישום מהלכים עסקיים ואסטרטגיים".

עפר קוטלר: "הייתה לי את הזכות לשמש כמנכ"ל באחת החברות הכי צומחות ומעניינות בתחומה. בזכות מנהלים ועובדים מוכשרים בצורה יוצאת דופן, ובגיבוי מלא של בעלת השליטה והדירקטוריון, הצלחנו להפוך את שיכון ובינוי לחברה גלובלית אמיתית כשהיקף פעילותה הגלובלית מהווה כ- 50% מסך פעילותה, לעומת כ- 40% בעת כניסתי לתפקיד".

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר