ברוש בניה | Soltell Systems | גאודע בקרת בנייה | תדהר בנייה | ירון שמעוני שחם | בסט | עומר | SHUNTONG | תצפית נדל"ן | שער ניהול פרויקטים ומכרזים | נתיבי ישראל | פייסט אדריכלים | שי גיל פרוייקטים | עדיא | WECON | ארז מהנדסים | מגאד בנין והשקעות | Opanadlan | אכברט מהנדסים | GSL | קרן יסודות | ארזי בר שדה | OZPRO | אלומלייט (ישראל) | א.שדה | אסותא תשתיות | אפקון בניה | צוות קאופמן | סמנטו טכנולוגיות | Volach & Co - Law Office | שיכון-בינוי | אדם-אטיאס | קובטי יוסף | ארגון נכי צה"ל | יצחק שטרן | יגאל ארנון | Xypex | זיוה אש | B&S - Real estate group | IEC | יעקב מזרחי | עמית לויתן | ינון | קבוצת ענק חיפויים | האחים אום | קב' צליח רוטשילד | קוואנטק | ארז אבוהב, משרד עורכי דין | עומר הבונים | WXG | מגאסון | קבוצת שיבולת | אמי מתום | SL נדל"ן | yaniv | א.כצמן מהנדסי בניין | דניאל וינד | Shirininvestments | אלקטרה דנקו | אחים אום | אורית רוב | GLOBAL-RAISE | קרן דנון פתרונות פשוטים בנדלן | אישיו סי אס | א. שדה פרויקטים | ש.ז.ר ניהול והנדסה | אזורים | סולל בונה | ב. דוד הנדסה ובניה | חברת החשמל | ליב הנדסה | ענפ הנדסה | יועץ בטיחות אש | JTLV | עיריית תל אביב | מנרב | בלנק לרר מהנדסים | עץ השקד | אחים רזניקוב | לקס הנדסה | INTSITE | Kornit Digital | קבוצת גבאי | אחים רזניקוב | שלומי ראובן | שרביב | קו מדידה | גבריאל לוטן מהנדסים | מ.א דרום השרון | סיון ביצוע | שגראוי ליבוביץ | ניצן ענבר | Aura Air | Solarise Energy | DISTOMAP | ינון תכנון יעוץ ומחקר | גב-ים | סלומון מהנדסים | אלומלייט | דוד רז | קבוצת אודור | מסד עוז ניהול והנדסה | עמית מערכות | עומר הנדסה | RECOM | אילן בן דוד מהנדסים | רזאור הנדסה וייעוץ | א.כצמן מהנדסי בניין | עו"ד גיא פרבמן רשף ושות' | מגוריט ישראל | עמרם אברהם חברה לבנין | בוגרי הטכניון | שתית |

עשרות מהנדסים מהקו האדום בנת"ע ילכו הביתה

חברת נת"ע הממשלתית, המנהלת את מיזם הרכבת הקלה בת"א, עומדת בימים הקרובים לפטר חלק ניכר מעובדי הקו האדום, כחלק מהליך התייעלות, ולהתקשר במקום זאת עם חברת הייעוץ החיצונית הבינלאומית Parsons Brinckerhoff. לפי הערכות, עשרות ממהנדסי הקו האדום של נת"ע יפוטרו. בנוסף, על פי הערכות, עומדת חברת PB להעסיק את חברת אלדד ספיבק כקבלן יחיד בניהול, תיאום ופיקוח של פרויקטים של נת"ע.

נת"ע תתקשר עם חברת PB ללא מכרז והעסקה, שנאמדת בכ-700 מיליון שקל, צפויה להיחתם כבר בימים הקרובים. במסגרת ההסכם תנהל חברת PB את פרויקט הרכבת לתקופה של כ-10 שנים. כך, במקום המהנדסים והיועצים הפנימיים שקיימים היום בחברה, מתכוונת PB, אשר מעניקה שירותים מקצועיים בתחום התשתיות, להעניק את כל שירותי הייעוץ והניהול הדרושים לנת"ע. לפי הערכות, צפויה חברת PB להעסיק כקבלן משנה יחיד את חברת אלדד ספיבק, גם כן ללא מכרז, וזאת במקום ההתקשרות על מספר רב של קבלנים היום.

הקו האדום, שהינו הקו הראשון עליו שוקדת נת"ע, אורכו 24 ק"מ שמתחילים בבת ים ומסתיימים בפתח תקווה, מתוכם 11 ק"מ במנהרה שתיחפר מתחת לקרקע.

מנת"ע נמסר בתגובה כי הנהלת החברה "החליטה עם כניסתה לתפקידה על שינויים ארגוניים בחברה וזאת בלי כל קשר לחתימת חוזה עם חברה זו או אחרת. שינויים אלה כוללים, בין השאר, את המעבר הצפוי למשרדים צנועים, המתאימים לדרכה החדשה של החברה. בנוסף, כוללים שינויים אלה צמצום מספר המועסקים בחברה וניוד עובדים אחרים בתוך החברה. זאת, במטרה לאפשר תהליכי עבודה המקובלים בארץ ובעולם בחברות דומות. שינויים אלה ואחרים הם אשר יאפשרו לממש את המטרה לשמה הוקמה החברה - פיתוח מערכת הסעת המונים במטרופולין ת"א

באדיבות גלובס, למאמר המלא

נכתב ע"י הדי כהן

תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר