עשרות מהנדסים מהקו האדום בנת"ע ילכו הביתה

חברת נת"ע הממשלתית, המנהלת את מיזם הרכבת הקלה בת"א, עומדת בימים הקרובים לפטר חלק ניכר מעובדי הקו האדום, כחלק מהליך התייעלות, ולהתקשר במקום זאת עם חברת הייעוץ החיצונית הבינלאומית Parsons Brinckerhoff. לפי הערכות, עשרות ממהנדסי הקו האדום של נת"ע יפוטרו. בנוסף, על פי הערכות, עומדת חברת PB להעסיק את חברת אלדד ספיבק כקבלן יחיד בניהול, תיאום ופיקוח של פרויקטים של נת"ע.

נת"ע תתקשר עם חברת PB ללא מכרז והעסקה, שנאמדת בכ-700 מיליון שקל, צפויה להיחתם כבר בימים הקרובים. במסגרת ההסכם תנהל חברת PB את פרויקט הרכבת לתקופה של כ-10 שנים. כך, במקום המהנדסים והיועצים הפנימיים שקיימים היום בחברה, מתכוונת PB, אשר מעניקה שירותים מקצועיים בתחום התשתיות, להעניק את כל שירותי הייעוץ והניהול הדרושים לנת"ע. לפי הערכות, צפויה חברת PB להעסיק כקבלן משנה יחיד את חברת אלדד ספיבק, גם כן ללא מכרז, וזאת במקום ההתקשרות על מספר רב של קבלנים היום.

הקו האדום, שהינו הקו הראשון עליו שוקדת נת"ע, אורכו 24 ק"מ שמתחילים בבת ים ומסתיימים בפתח תקווה, מתוכם 11 ק"מ במנהרה שתיחפר מתחת לקרקע.

מנת"ע נמסר בתגובה כי הנהלת החברה "החליטה עם כניסתה לתפקידה על שינויים ארגוניים בחברה וזאת בלי כל קשר לחתימת חוזה עם חברה זו או אחרת. שינויים אלה כוללים, בין השאר, את המעבר הצפוי למשרדים צנועים, המתאימים לדרכה החדשה של החברה. בנוסף, כוללים שינויים אלה צמצום מספר המועסקים בחברה וניוד עובדים אחרים בתוך החברה. זאת, במטרה לאפשר תהליכי עבודה המקובלים בארץ ובעולם בחברות דומות. שינויים אלה ואחרים הם אשר יאפשרו לממש את המטרה לשמה הוקמה החברה - פיתוח מערכת הסעת המונים במטרופולין ת"א

באדיבות גלובס, למאמר המלא

נכתב ע"י הדי כהן

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר