פרויקט הדיור הציבורי של הסוכנות היהודית ומשרד השיכון בהשקעה של מיליארד ש"ח יוצא לדרך

לאחר למעלה מעשור שבו כמעט ולא נבנו בישראל פרויקטים של דיור ציבורי, הסוכנות היהודית מקדמת באמצעות חברת עמיגור ובשיתוף משרד הבינוי והשיכון פרויקט לאומי לבניית כ-3,000 יח"ד בכל רחבי הארץ המיועדים לקשישים, עולים חדשים, ניצולי שואה וזכאי פתרון דיור סוציאלי. היקף הפרויקט הינו כמיליארד ש"ח, מחציתו ימומן על ידי מדינת ישראל ומחציתו על ידי הסוכנות היהודית.

אחד הפרויקטים הראשונים שיבנו הוא ברחוב כצנלסון בבת ים מול קניון בת ים. הפרויקט יכלול מגדל של 17 קומות ו-200 יח"ד בשטח ששייך לסוכנות היהודית. הדירות בפרויקט יבנו בשטח של כ-40 מ"ר ויכללו מטבח, סלון, חדר שינה ושירותים. הפרויקט יכלול לובי, מועדון דיירים, מכבסה ושטחי מסחר. היקף הפרויקט מוערך בכ-80 מיליון ₪ .

הצפי הוא שאכלוס הפרויקט יתאפשר בשנת 2018. את הניהול ותחזוקת הפרויקט תבצע חברת עמיגור. בפרויקט יוכלו להתגורר קשישים ועולים חדשים תושבי העיר בת ים הנחשבים לזכאים ע"פ החלטת ממשלת ישראל. הדיירים שיתגורר בפרויקט ישלמו 280 ₪ בלבד לחודש והם יוכלו להתגורר בפרויקט ללא הגבלת זמן, כל עוד הם מתפקדים באופן עצמאי.

בשבוע שעבר הוצג הפרוייקט במסגרת אירוע הרמת כוסית לשנה החדשה שערכה עמיגור בבת ים בהשתתפות ראש העיר וכ-150 דיירים קשישים עולים וניצולי שואה.

מנכ"ל חברת עמיגור, יבול פרנקל: "מדובר בפרויקט ייחודי המובל ע"י משרד הבינוי, והסוכנות היהודית ועיריית בת ים ואנו רואים חשיבות עליונה בקידומו בעיר בת ים שבה יש תור ממתינים מן הגדולים בארץ. הירתמותו של ראש העיר יוסי בכר לקידום הפרויקט הינה בעלת חשיבות דרמטית לקידומו והוצאתו לפועל בזמן קצר לרווחת תושבי העיר ואנו מודים לו על כך".

ראש עיריית בת ים, יוסי בכרציין כי: "פרויקט זה הוא בשורה חשובה לבת ים ולמדינת ישראל בכלל, שמחדשת את בניית הדיור הציבורי. הדיור הציבורי הוא אחד המנגנונים החשובים שיש במדינה כדי לסייע ולספק קורת גג למי שידם אינה משגת, ואני שמח שבת ים היא בין הערים הראשונות שבהן הפרויקט הזה יוצא לדרך ומודה לסוכנות היהודית ולחברת עמיגור על המהלך". 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר