צו הריסה הוצא לקניון בהקמה בנתניה שבנייתו החלה בלא היתר

עיריית נתניה הוציאה ביום שלישי צו הריסה לקניון בהקמה בשכונת קרית השרון בעיר, שעבודות הקמתו בוצעו בלא היתר - ותוך התעלמות מצו הפסקת עבודה שהוצא לחברה היזמית של הקניון, מגדלי נעימי שבשליטת בני הזוג מיקי וכרמית נעימי. למרות צווי הפסקת עבודה, מינהלי ושיפוטי, שהוצאו לפרויקט נמשכה בניית הקניון. במקביל, הגישו תושבים ערר על עצם הניסיון של היזם והוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניה לקדם את תוכנית הקניון באמצעות היתרי בנייה - ולא באמצעות תוכנית בניין עיר (תב"ע).

צו ההריסה הגיע לאחר כמה חודשי מאבק שניהלו עשרות מתושבי קרית השרון נגד מקימי הקניון. לטענתם, התוכנית להקמתו קודמה שלא כדין ולא היתה אכיפה מספקת של דיני התכנון והבנייה על ידי מחלקת הפיקוח של עיריית נתניה. לפני שלושה שבועות הגישו כ-100 מתושבי השכונה, יחד עם כמה מסוחרים במרכז נתניה, ערר נגד היזמים והוועדה המקומית, שבו טענו כי למרות חריגות ניכרות של היזם מהתב"ע המאושרת לשטח, המאפשרת "משרדים ותעשייה נקייה" - היזם מקדם בנייה של קניון גדול, שיכלול בין השאר סניף של רשת הסופרמרקטים אושר־עד.

את התוכנית לקניון מקדמת חברת נעימי על מגרש בשטח 24 דונם, שיש בו תוכנית קיימת לתעשייה ומשרדים בשטח עיקרי של כ-40 אלף מ"ר וכ-23 אלף מ"ר נוספים של שטחי שירות. בפברואר 2013 הגישה החברה בקשה להיתר, ובאפריל דנה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה נתניה, בראשות סגן ראש העיר שמעון שר, בבקשה שכללה גם שטחי מסחר בשטח של כ-5,500 מ"ר בנוי וכן מחסנים, רחבות פריקה ושטחים נוספים, שעל פי התבטאויות היזם בתקשורת, יועדו ככל הנראה לסופרמרקט.

להמשך קריאת הכתבה באתר דה מרקר לחץ כאן

מרכז קניות בבנייה בשכונת קרית השרון נתניה (צילום: נמרוד גליקמן)

 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר