צמח המרמן השלימה את השלב המוסדי בגיוס סדרת אג"ח חדשה

חברת צמח המרמן סיימה בהצלחה את השלב המוסדי בגיוס סדרה חדשה (סדרה ד׳) של אגרות חוב בהיקף של 50 מיליון שקל במח"מ של 3.7. ההנפקה נענתה בביקושי יתר של כ-268%, בין היתר מצד הגופים המוסדיים (חברות ביטוח ובתי השקעות), בהיקף של כ-134 מיליון שקל. הריבית בהנפקה היא שקלית ונקבעה על 5.5%.

עדי פארי הרפז, סמנכ"לית הכספיםבצמח המרמן ציינה כי "לקראת ההנפקה העלתה מידרוג את דירוג האשראי של החברה ל-Baa1עם אופק דירוג יציב, מדירוג Baa2עם אופק דירוג חיובי. העלאת הדירוג מבוססת על ההתפתחות בפעילות ומעמידת החברה  בתחזיותיה, בין היתר חיזוק ההון העצמי של החברה כתוצאה מהנפקת ההון באוקטובר האחרון וממכירת קרקע בגני תקווה ".

חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן, אמר כי "הנפקת האג״ח היא הבעת אמון אמיתית מצד שוק ההון בצמח המרמן והיכולת שלה לעמוד ביעדיה. אחד הגורמים העיקריים של האמון בחברה הוא התמקדותה בתחום הבניה למגורים בישראל. גם בעתיד תעסוק צמח המרמן בעיקר בבניה למגורים, בפריסה ארצית, למגזרי אוכלוסיה שונים, במרכז ובפריפריה, תוך ביצוע עצמי של הפרויקטים. זאת בנוסף לביצוע בניה בקבלנות לחברות המובילות בענף בישראל".

החתמים המובילים בהנפקה הם רוסריו קפיטל בהנהלת ליאור פייס, ראובן אבלגון, נוגה קנז ונדב רבן. יחד השתתפו בהנפקה איפקס הנפקות, דיסקונט חיתום והנפקות וכלל פיננסים חיתום. עו"ד גבי הייק, תמר לוז וחיים נובוגרדר ממשרד עו"ד גולדפרב, זליגמן, ליוו את החברה בהנפקה כיועציה המשפטיים לשוק ההון.

 

אודות צמח המרמן

צמח המרמן,  בבעלות המשפחות פייגלין, בן אברהם ומשפחת מנור. החברה נסחרת בבורסה לנירות ערך בתל אביב, ופעילה בתחום הייזום והביצוע של נדל"ן למגורים ולמסחר. עד כה, החברה יזמה, בנתה ומסרה למעלה מ-70 פרויקטים הכוללים כ- 5000 יח"ד. כיום לחברה,  צבר של 24 פרויקטים בהיקף כספי כולל של כ-2.8 מיליארד שקל. בין הפרויקטים, "קרניצי החדשה" במשולש הגדול ברמת גן עם אזורים ואשדר, "בצלאל" בתל אביב  עם קרסו נדל"ן ו"ווייט סיטי" בתל אביב עם יורוקום נדל"ן ומשפחת ברונר.

 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר