קבוצת אלדד פרי תקים 1,200 דירות ברחובות במחיר של 490 אלף ש"ח לדירה

קבוצת אלדד פרי חתמה עם בעלי קרקע פרטיים על אופציה לשנה לרכישת קרקע בשטח של 15 דונם בכניסה הצפונית לעיר רחובות בפינת הרחובות הרצל ודרך אצ"ל, בסמוך למכון ויצמן, להפקולטה לחקלאות, לקרית המדע ולתחנת הרכבת. היקף העסקה הינו כ-160 מיליון ₪.

על הקרקע תקים הקבוצה פרויקט מגורים בשם "עיר הצעירים" אשר יכלול כ-1,200 מיקרו דירות 2 חדרים בגודל של כ-35 מ"ר כל אחת, בשני מגדלים בני 24 קומות. מחירי הדירות יהיו החל מ-490 אלף ש"ח לדירה. בנוסף, יכלול הפרויקט כ-2000 מ"ר של שטחי מסחר ומרכז ספורט ובילויים שיכלול בריכת שחיה, מגרשי כדורסל, טניס, חדר כושר ועוד. המתחם יכלול גם שטחי משרדים ומסחר בשטח כולל של 17,000 מ"ר בבניין שלישי שיוקם בו. הקבוצה צופה שהיקף ההשקעה בפרויקט יעמוד על כ-1 מיליארד ₪.

לדברי ד"ר אלדד פרי, מייסד קבוצת אלדד פרי, "פרויקט 'עיר הצעירים' ברחובות נותן מענה לצעירים המחפשים דירות קטנות. בשנים האחרונות מרבית הדירות החדשות שנבנות בישראל הן דירות 4,5 ו-6 חדרים ואין היצע של דירות קטנות לרכישה או להשכרה. רחובות היא עיר עם מספר מוסדות אקדמאיים בולטים היוצרים ביקושים גבוהים לדיור מצד קהל של צעירים וסטודנטים. ידם של אותם סטודנטים אינה משגת לקנות דירות 4 חדרים חדשות בעיר ולכן נוצר ביקוש למיקרו דירות שימכרו ישירות לצעירים או למשקיעים שיצרו שוק חדש של מיקרו דירות להשכרה.

הפרויקט יוקם באזור המבוקש ביותר ברחובות, הסמוך לקרית המדע, למכון ויצמן לפקולטה לחקלאות ולתחנת הרכבת, מה שיאפשר לצעירים להתגורר במרחק הליכה ממקומות הבילוי של העיר, ממוסדות ההשכלה הגבוהה ונגישות גבוהה באמצעות הרכבת לאזור המרכז".

מבחינת נתוני התחלות הבניה בעיר רחובות, ניתן לראות כי ב-20 השנים האחרונות נבנו בעיר כ-60 דירות 2 חדרים בלבד שהן 0.3% מסך הדירות שנבנו בעיר בתקופה זו. מספר דירות 3 חדרים שנבנו בעיר עומד על כ-1200 המהוות אף הן כ-7% בלבד מהדירות שנבנו בתקופה.

גם ברמה הארצית נתוני הלמ"ס מראים שבשנים האחרונות שיעור הדירות הקטנות שנבנו הוא מזערי. בעשרים השנים האחרונות נבנו בארץ כ-16,000 דירות 2 חדרים המהוות כ-0.2% מסך הדירות שנבנו .

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר