קבוצת CivilEng גאה להציג - רשמים ממרוץ נדל"ןRUN ! תחילתה של מסורת חדשה

למעלה מ-1,000 רצים מילאו ביום שישי לפנות בוקר (30.4.21) את שטחי הכינוס המוריקים של מרוץ נדל"ןRUN שנערך בעמק חפר, לא רחוק מצומת מעברות, על גדות נחל אלכסנדר ואגמון חפר. המישורים הפורחים של עמק חפר שימשו כמקום אירוח מושלם לאירוע הראשון מסוגו בענף והיוו תפאורה נהדרת לנבחרות הססגוניות והצבעוניות שהגיעו מעשרות חברות בנייה, תשתיות ונדל"ן ולשאר הרצים שהתקבצו לאירוע של ספורט, לייף סטייל וחוויה מגבשת.

 

לתמונות נוספות >>

 

המרוץ, שכלל מקצים של 2 ק"מ (עממי ותחרותי), 5 ק"מ, 10 ק"מ ו-20 ק"מ שליחים, נתן במה לרצים המקצועניים והחובבנים מהענף שהרשימו בתוצאות שלא היו מביישות גם אצנים מהרמה הגבוהה ביותר. את המקומות הראשונים במקצה 10 ק"מ קטפו דביר צוברי והדר בן אברהם, במקצה ה-5 ק"מ זכו רועי זוארץ ומרים גינדיס ובמקצה 2 ק"מ תחרותי זכו ברק בינדר ומיכל סאלם ובמקצה השליחים זכתה קבוצת השליחים של חברת מסד עוז: חנן שפיגל, אופיר עוקב.

 

קישור לרשימת התוצאות המלאה >>

 

במתחם הכינוס נערך הפנינג ענק שכלל עמדת תחרות מתח בחסות חברת א.צ. טכנולוגיות מתקדמות, עמדת הכנת שייקים עצמית באמצעות דיווש באופניים, בחסות חברת גילאר, מתחם VIP מפנק ועוד.

תודה רבה לנותני החסות היקרים, שאלמלא הם כל האירוע לא היה יוצא לפועל, שותפים נהדרים לדרך שדחפו והעניקו רוח גבית לאורך כל תקופת ההכנות ובמהלך האירוע עצמו:

תודה מיוחדת לחברת שוונג שהפיקה את המרוץ, תמכה לכל אורך הדרך וסייעה בהוצאה לפועל של החזון שלנו בקבוצת CivilEng להוביל שינוי בענף הבנייה גם בתחומי הלייף סטייל, הנטוורקינג והגיבוש הארגוני והענפי. תודות גם למועצה האזורית עמק חפר ששמחה לארח את כולנו ולכוחות הביטחון, השיטור והרפואה שדאגו לביטחון הרצים והמשתתפים.

 

אצלנו האדרנלין עדיין לא התפוגג ואנחנו כבר מבשלים עבורכם את האירוע הבא של קהילת הבנייה, הנדל"ן והתשתיות.

 

אייל ולירן לוין

... ובנימה אישית :) אנחנו שמחים ונרגשים להגשים חלום אישי, שנולד כרעיון בסוף שנת 2019 ונדחה 4 פעמים עקב האתגרים שהציב בפנינו וירוס הקורונה. כנגד כל הסיכויים, ולאחר שצלחנו לא מעט מהמורות ואתגרים, הצלחנו באמצעותכם ובאמון שהבעתם בנו, להתחיל מסורת חדשה בענף הבנייה, הנדל"ן והתשתיות בישראל. להתראות במרוץ נדל"ןRUN שיתקיים בתחילת שנת 2022 ! ההרשnה תפתח בקרוב.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר