קול קורא להגשת בקשות סיוע עבור תוכניות הרצה בתחומי הבנייה

רשות החדשנות יוצאת בקול קורא בשיתוף עם משרד הבינוי והשיכון, להגשת בקשות סיוע לתוכניות הרצה - פיילוט - של חברות טכנולוגיה ותעשייה בענף הבנייה. הקול הקורא מיועד לחברות טכנולוגיה ישראליות וההגשה באמצעות מסלול הטבה מס' 2. על התכניות ליצור אימפקט משמעותי לצמיחת החברה, כגון בהתקדמות משמעותית במוכנות המוצר למסחור ובסיוע בקידום חדירתו לשוק.

 

מתוך כנס החדשנות בענף הבנייה שנערך בתחילת יולי
 

התמיכה תינתן לתכניות הרצה בתחומי הבינוי, במטרה לשפר את מצב ענף הבנייה בישראל ולפתח תעשייה ישראלית עתירת ידע ויצרנית בתחומים הרלוונטיים, כגון: הגברת הבטיחות בענף הבנייה, קיצור משך התכנון והביצוע, שיפור איכות המבנים והפחתת עלויות הבנייה, תפעול המבנים ויוקר הדיור. כל זאת, במטרה לעודד פיתוח ויישום טכנולוגיות חדשניות בתחומי הבינוי ובחינת היתכנותן בקנה מידה תעשייתי ובקרב לקוחות רלבנטיים, לרבות אתרי בנייה.

 

כזכור, בשבוע שעבר התקיים כנס של רשות החדשנות שבו היא הציגה את תכנית המימון החדשה לביצוע פיילוטים של חברות טכנולוגיה ותעשייה בענף הבנייה. בהמשך למינוף התכנית, תתקיים הנחייה והדרכה פרטנית של אנשי רשות החדשנות בעניין הקולות הקוראים. במסגרת ההדרכה יוצג הסבר מפורט כיצד מגישים את הקולות הקוראים, יינתן סיוע במילוי הטפסים, יתאפשר דיון ומענה לשאלות. 

 

המפגש ייערך ביום ראשון 21.7 בשעה 13:30, במשרדי התאחדות בוני הארץ , אחד העם 9, קומה 11, תל אביב. טרם המפגש, מי שמעוניין בסיוע מוזמן לקרוא את הקולות הקוראים ולהיערך מראש עם שאלות. 

 

הרשמה למפגש >> 

קול קורא להגשת בקשות סיוע עבור תוכניות הרצה בתחומי הבנייה >>

קול קורא להגשת תכניות מו"פ והרצה (פיילוטים) לקידום יכולות טכנולוגיות של מפעלים בענף הבנייה >>

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר