קול קורא להגשת תקצירים להרצאות לכנס השנתי של איגוד המתכננים בישראל 2016

כנס איגוד המתכננים יתקיים בתחנה המרכזית בתל-אביב, בשיתוף עם עיריית תל אביב-יפו. נושא הכנס השנתי הינו עירוניות מחוספסת - האתגר.

היום הראשון של הכנס, בתאריך 18.2.16 (ה') יהיה בתחנה המרכזית של ת"א. יום זה יכלול מושבי מליאה, סבבים של מושבים מקצועיים מקבילים, דיונים בשולחנות עגולים וסיורים בתחנה. כמו כן יוענקו פרסים לעבודות סטודנטים מצטיינות. בסוף היום יתקיים אירוע ערב חגיגי.

היום השני של הכנס, התאריך 19.2.16 (ו') יתקיים יום סיורים מיוחד בעיר תל אביב-יפו בהשתתפות עיריית ת"א-יפו ויתמקדו בדיון בדילמות המעסיקות את העיר ומתכנניה. סדר היום יכלול מפגש בוקר וסיורים במתחמים ואזורים ברחבי העיר ובאזור.

במהלך הכנס יתנהלו מספר מסלולי הרצאה ודיון במושבים מקבילים. האיגוד קורא לשלוח תקצירים להרצאות, תקצירים ניתן להגיש בנושאים הבאים:

  1. המרחב הציבורי המתחדש
  2. השיכון והשכונה - דינמיקה של שינוי
  3. רב תרבותיות - עירוניות בתזוזה
  4. השוליים העירוניים - גבולות והמפגש עם סביבות משתנות
  5. טבע בסביבה עירונית מחוספסת
  6. עולים לגובה - האם? היכן? כמה? איך?
  7. התחדשות עירונית - מה קורה בינתיים?
  8. השוק והיוזמה הפרטית והציבורית ככוח מניע התחדשות
  9. איך לנוע בעיר מצטופפת
  10. קהילה וחברה בתהליכים של שינוי
  11. עירוניות משתנה בחברה הערבית
  12. כלי תכנון בסביבה עירונית מחוספסת
  13. התערבות נקודתית מחוללת שינוי?

אנו קוראים לחברות וחברי האיגוד ולכל המעוניין, להעביר לוועדה המארגנת הצעות להרצאות בנושאים שפורטו לעיל (אין להעביר הצעות למושבים שלמים), יש לציין לאיזה מהנושאים שפורטו ההצעה מתאימה. את התקצירים וההצעות יש לשלוח עד לתאריך 15.11.15 לכתובת הדוא"ל: Igud2016@gmail.com. בעת משלוח התקציר, יש לציין בנושא ההודעה את שם המגיש ואת שם ההרצאה.

יש להקפיד על כללי עריכת התקציר כמפורט להלן: את התקצירים יש להדפיס בגופן דוד, ברווח בודד. בשורה העליונה תופיע כותרת התקציר באותיות מושחרות בגודל 14. לאחר מכן שורה רווח; בשורה השלישית יופיעו שמות המחברים באותיות מושחרות בגודל 12. בשורה הרביעית (ללא רווח) יופיע השיוך המוסדי/מקום העבודה של המחברים כולל כתובת הדוא"ל (פונט רגיל גודל 12), ולאחר מכן שורה רווח וגוף התקציר בפונט רגיל גודל 12. גוף הטקסט ייושר באופן דו-צדדי ואילו שורות הכותרת ימורכזו. התקציר לא יעלה באורכו על עמוד אחד.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר