קול קורא להשתתפות בתערוכת Building 2014 - מרכז הבנייה הישראלי

בישראל אנו עדים להתעוררות חסרת תקדים של פרויקטי תשתיות במגוון של מגזרים - כבישים, רכבות, נמלי ים ואוויר, אנרגיה, מים וסביבה - בהיקף כולל של מעל ל- 70 מיליארד ₪ בשנים הקרובות. לפי האומדנים של קצב פיתוח התשתיות עד לשנת 2050 אשר בוצעו במוסד נאמן של הטכניון, במסגרת הפרויקט "מישראל 2020 לישראל 2050", היקף התשתיות צפוי לגדול פי שניים עד פי חמישה ב- 20 השנים הקרובות (ראו איור המופיע למטה). תוך שניים עד שלושה עשורים כשני שלישים מהתשתיות במדינה תהיינה חדשות, ועל כן האתגר שעומד בפנינו הוא לא רק להשלים את תוכנית הבנייה האדירה הזו בקצב ובתקציבים המתאימים, אלא גם להבטיח שהבנייה תהיה חדשנית מבחינה טכנולוגית.

דוגמאות לפרויקטים:

- תוכנית שמקדמת הממשלה לחיבור הפריפריה למרכז הארץ באמצעות רשת תחבורה הכוללת, בין היתר:

  • תוכנית לפיתוח פרויקטים לבניית כבישים, גשרים ומחלפים על-ידי חברת נתיבי ישראל, בהיקף של כ-1.5 מיליארד דולר לשנה בין השנים 2013-2016.
  • פיתוח הרכבת - קווים חדשים (תל אביב - אילת, עפולה - טבריה, אשקלון - באר שבע), חשמול הרכבת (בהיקף של 11 מיליארד ₪), הגדלת הקיבולת בתשתיות הרכבת באזור תל אביב.
  • קו רכבת מתל אביב לאילת - רכבת חשמלית אשר תנוע במהירות של 250 קמ"ש ותאפשר לנוסעים להגיע לאילת תוך שעתיים. הרכבת תשמש גם להובלת מטענים מנמל אילת ישירות לנמל אשדוד, ותהווה גם מעין גשר יבשתי בין אסיה לאירופה.
  • הרחבת כביש האגרה - כביש מספר 6 - לשני הכיוונים (בשווי 4.2 מיליארד ₪).

- הקמת רשת רכבת קלה בתל אביב (בשווי כ-15 מיליארד ₪).
- תשתיות נמל חדשות בחיפה ובאשדוד (בשווי כ-9.5 מיליארד ₪).
- פרויקט תעלת הימים - הקמת מוביל מים ים סוף-ים המלח, במטרה להאט את התייבשות ים המלח. העלות הכוללת של הקמת המוביל מוערכת ב-250 עד 400 מיליון דולר.
- הקמת נמל תעופה בתמנע, ליד אילת, בעלות כוללת של 2.5-3 מיליארד דולר, כאשר נמל תעופה זה ישרת טיסות מקומיות ובינלאומיות.
- פרויקטי התפלת מים של מקורות, חברת המים הלאומית של ישראל.

על רקע כל האמור לעיל, מרכז הבנייה הישראלי מודיע על פתיחת ההרשמה לתערוכת BUILDING 2014, התערוכה הדו-שנתית לבנייה, פרויקטים, תשתיות וציוד מכני כבד. השנה התערוכה תתמקד במערכות וטכנולוגיות לפרויקטי כריית מנהרות, מים והתפלה ואנרגיה ירוקה, כמו גם מערכות תקשורת בפרויקטי תשתיות.

התערוכה של השנה תכלול גם, בתיאום מראש, קבלת פנים לעשרות חברות בנייה ותחזוקה, מוסדות, משרדי אדריכלות, חברות ניהול פרויקטים ועוד. התיאום מראש מוצע לבעלי מקצוע מהענף. כמו כן, תהיה אפשרות להשתתף בכנסים מקצועיים במסגרת ועידה שתתקיים במקביל.

התערוכה תארח כנס מקצועי שבו נואמים בכירים מישראל ומכל העולם ידברו על מגוון נושאים. את הכנסים יארגנו ועדת היגוי משותפת של ארגונים ואגודים מקצועיים בענפי הבנייה והתשתיות ומרכז הבנייה הישראלי. ניתן לערוך בגני התערוכה אירועים, כנסים וארוחות עסקיות, תמורת תשלום נוסף עבור אולם ההרצאות. לפני התערוכה יושקו בכלי תקשורת שונים מסעות פרסום ויחסי ציבור, ואלפי הזמנות יישלחו ללקוחות מקצועיים. הפרסום והשיווק ייערכו גם במגזר הערבי.

 הרשמה מוקדמת באתר התערוכה תוצע לעשרות אלפי בעלי מקצוע מהתחום. הרשמה מוקדמת תאפשר כניסה לתערוכה במסלול מהיר, וחברות שתבצענה הרשמה מוקדמת תפורסמנה בקמפיין מיוחד באתר התערוכה.

התערוכה תתקיים בגני התערוכה בתל אביב באולמות 1, 11, 13 ובשטחי חוץ. התערוכה תהיה פתוחה לציבור מיום ג', ה-13 במאי, עד יום ה', ה-15 במאי 2014, בין השעות 11:00-21:00.

זה הזמן להזמין מקום לתצוגה שלכם בתערוכה ולהבטיח לחברה שלכם מקום בולט באירוע הגדול של שנת 2014 בתחום הבנייה, הפרויקטים והתשתיות.

לכניסה לאתר התערוכה ולהרשמה לחץ כאן

 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר