קרסו מבנים קיבלה היתר לפרויקט התחדשות עירונית בנווה עמל

חברת קרסו מבנים 38 קיבלה היתר בנייה לפרויקט הרצליה הקטנה – פרויקט בוטיק של החברה המוקם בשכונת נווה עמל, בהרצליה. במסגרת הפרויקט, שבנייתו תחל תוך שבועות ספורים, קרסו תחזק את הבניינים ברחוב הפרטיזנים 18-20, תחליף את תשתיות המים, הביוב והחשמל, תשפץ את החזיתות ואת לובי הדיירים, תתקין מעלית בכל כניסה ולכל דירה קיימת תוסיף ממ"ד, תרחיב את השטח למרפסת שירות ותצמיד מחסן.

מעל שלוש הקומות הקיימות שבמבנים הקיימים תוסיף החברה 2 קומות וקומת גג חלקית ותבנה 9 דירות חדשות ומעוצבות.

טרם קבלת ההיתר מכרה החברה 6 דירות חדשות והיום משווקות הדירות האחרונות למכירה בהן 2  דירות 5 חדרים בנות כ- 130 מ"ר בתוספת 10-33 מ"ר מרפסת ודירה בת 4 חד' בשטח של כ- 100 מ"ר בתוספת 11 מ"ר מרפסת.  הפרויקט צפוי להתאכלס בעוד כשנתיים.

לדברי חמי שאול מנכ"ל החברה  "הרצליה הקטנה זוכה לביקושים הרבה מעבר לציפיותינו הודות להתפתחותה המדהימה של נווה עמל שהפכה פנינה של ממש בשרון לתפיסתם של הרבה בעלי משפחות צעירות שהשכילו לזהות את הפער בין היתרונות הרבים שמציעה השכונה לבין המחירים הנמוכים לעין שיעור מהמחירים במרכז העיר.

השכונה המקסימה נהנית בשנים האחרונות מהגירה של אותן משפחות צעירות בעיקר לאור מרכזיותה ונגישותה לצירי התחבורה הראשיים, כביש 531 החדש, איכות החיים הגבוהה המאפיינת ישוב קהילתי יותר מאשר מגורים בעיר, בית הספר לאומנויות, המתנ"סים והחוגים לילדים, הקהילתיות שנוצרה בין השכנים החדשים מהמעמד והסטטוס הדומה לבין השכנים הוותיקים בשכונה וכמובן המחירים האפשריים ליחידת קרקע, בית פרטי או דירות חדשות.

בזכות כל אלה מכרנו תוך שבועות ספורים 6 דירות והחלטנו לעצור את השיווק עד עד לקבלת ההיתר. משהתקבל אתמול היתר אני מאמין שמכירת יתרת המלאי תהיה יחסית פשוטה ומהירה.

שכונת נווה עמל ממוקמת במזרח הרצליה בסמוך למושב גבעת חן והפרדסים של הרצליה. מדובר בשכונה אוטונומית הכוללת מתנ"ס, גני ילדים, בתי ספר יסודיים, בית ספר תיכון, מרכזים מסחריים, מגרש טניס ופארק. בעתיד הקרוב עם פתיחת כביש 531 החדש השכונה תזכה להתחברות לכביש ספורות ולתחנת רכבת במרחק של מספר דקות ממנה. 

השכונה מאופיינת בעיקר בצמודי קרקע ועל פי הלמ"ס רב תושבי השכונה הם משפחות צעירות עד גיל 40. 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר