ראיון עם צחי סופרין - לקראת מרוץ נדל"ןRUN

בעיצומן של ההכנות לנדל"ןRUN - המרוץ של קהילת הבנייה והנדל"ן בישראל, עצרנו לרגע לראיין את צחי סופרין (קבוצת סופרין) נותני חסות ראשית למרוץ.

לענף הבנייה והנדל"ן נכנסתי עוד לפני שנולדתי. אבי, קלמן סופרין, הינו מהנדס כבר 52 שנה. ב- 2005, במקביל ללימודיי, התחלתי לעבוד בחברת ב.ס.ר אותה אבי ניהל מיום היווסדה. בהתחלה הייתי יד ימינו ולאחר תקופה קצרה השתלבתי באופן טבעי בצוות השיווק והמכירות. ב 2009, עם פרישת אבי מניהול חברת ב.ס.ר, הקמתי ביחד עמו ועם אחיי את קבוצת סופרין, שלה שימשתי כמנכ"ל במשך 9 שנים. ב 2018, עקב הגדילה בהיקפי הפעילות וצמיחת החברה, העברתי את השרביט למנכ"ל חדש.

קבוצת סופרין עוסקת בייזום והקמת פרויקטים נדל"ניים מורכבים ומאתגרים בתחומי המסחר, המשרדים, המגורים והלוגיסטיקה.

ספר על הפעילות הספורטיבית שלך

התחרתי בהמון תחרויות ריצה לרבות מרתון ותחרויות טריאתלון שונות לרבות חצי ישראמן ואיירונמן אוסטריה. כיום אני מתאמן לקראת תחרות איירונמן ויטוריה בספרד אשר אמורה להתקיים ביולי הקרוב.
העיסוק בספורט עוזר לי להכניס סדר ומשמעת עצמית בחיי העמוסים, וכן הוא גם מהווה סמל סטטוס מסוים שהיבטיו חיוביים יותר מסמלים אחרים.

 

כיצד לדעתך עשיית ספורט, שמהווה חלק כל כך משמעותי בחיים שלך, תורמת לפעילות העסקית שלך? 

עיסוק בספורט ובעיקר ספורט מתחום הסיבולת תורמת לי במגוון דרכים: ראשית זו דרך נהדרת להוצאת אנרגיה ולשמירה על איזון חיובי בחיים, בהכנה לקראת תחרות ובתחרות עצמה אתה לומד להתמודד עם אתגרים מיוחדים ומשימות שלאחרים נראות כלא אפשריות. אני בחרתי להצטרף לקבוצה שנקראת "Zen מאמנים לחיים" וכשם הסלוגן שלה, בחרתי דרך לחיים.

מבחינתי הקריירה והספורט זהים. לא הגעתי כדי לכבוש יעד מסוים וזהו, אלא להצטרף למסע שכולל תכנון יסודי, הכנת היסודות, בניית התשתית ומידי פעם גם פינישים בדמות תחרות כזו או אחרת.

 

מדוע החלטת להצטרף לנדל"ןRUN ולהיות נותן חסות ראשית?

הצטרפתי ליוזמה מכיוון שאני חושב שיש משהו במרוץ הזה שהוא קצת שונה, הוא מאפשר לי לחבר בין התחביב האהוב עלי לכלכך הרבה אנשים מהענף שיש להם במשותף.

בנוסף, מאוד התחברתי לרעיון מאחורי מקצה השליחים שעשוי מצד אחד לאתגר את החברות השונות להתחרות אחת בשניה ומצד שני זו הזדמנות מצוינת לגיבוש פנים ארגוני.

מדובר ביוזמה ברוכה yes

 

כיצד התשוקה שלך לספורט פוגשת את התשוקה לענף הבנייה?

באופי שלי אני מתחבר יותר לתחרויות סבולת ארוכות (Long Distance) שדורשות תכונות מסוימות כמו אורך רוח, אסטרטגיה, תכנון וסבלנות, ממש כמו ייזום וקידום פרויקט נדל"ני בישראל. משכו של פרויקט החל משלב הייזום הוא מינימום 5 שנים אשר בהם יש צורך להשקיע כבר בשלבים הראשונים מחשבה בקשר לסיום, גם בריצות ארוכות צריך לתכנן מראש את השעה השלישית והרביעית בריצה או את השעה ה 12 באיש ברזל.

 

האם יש לך טיפים למתאמנים למרוץ ואילו ערכים מוספים יש בריצה שהם מעבר לשיפור הכושר?

למי שמעוניין להתחיל ולהתאמן, אם למרוץ הנדל"ן או אם לכל מטרה אחרת, אני תמיד אמליץ להסתכל לטווח הרחוק ולא לפעולה המיידית או האימון הנוכחי שאנו מבצעים.

כשהתחלתי לרוץ לא היה לי קל. עשיתי חשבון מהיר כמה זמן ייקח לי לרוץ מסלול של 10 ק"מ הבנתי שזה יהיה סדר גודל של שעה, אמרתי לעצמי "לרוץ שעה באופן רצוף?! אין סיכוי שאצליח!". יוצא שהיום כל אימון שלי הוא מינימום 10 ק"מ.

 

על אילו פרויקטים מעניינים אתם עובדים בימים אלה? 

אנחנו כרגע בביצוע של 2 פרויקטים בהרצליה ובחולון, ומתכננים להתחיל ביצוע של 5 פרויקטים נוספים, 3 גדולים בהוד השרון, פתח תקוה ואבן יהודה ו- 2 פרוייקטי תמ"א בוטיק ברמת השרון.
אחד הפרויקטים היותר מעניינים שבניינו אמורה להסתיים השנה הוא "טכנופארק חולון" - מרכז לוגיסטי המיועד בעיקר לעסקים בינוניים וקטנים, שחשוב להם להיות ממוקמים במרכז הארץ בסמוך ללקוחות שלהם.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר