רמדור מציגה - פתרון מאוחד לניהול הנדסי ופיננסי בענן

10.6.2012
בארגונים וחברות העוסקים בפרויקטים הנדסיים, קיימות מערכות נפרדות לניהול הנדסי ולניהול כספי. מצב זה מסרבל תהליכים וגורם לטעויות אנוש ובזבוז זמן יקר ולעלויות רבות. על מנת לתת מענה לסוגיה, חברת רמדור מקבוצת טופ הבורסאית, מודיעה על השקת פתרון אינטרנטי חדשני לניהול הנדסי וניהול כספי- באותה מערכת.
 
סופר רמדור נט (SRN) מבית רמדור כוללת טיפול מושלם בצד ההנדסי ומודול חדש לניהול פיננסי, "רמדור פיננסית". המערכת הינה מודולארית כך שניתן לבחור ליישם את הפן ההנדסי בלבד, או את הפן הפיננסי, וכן את יישום השילוב בין השניים.
 
"רמדור פיננסית" מבוססת על המערכת הנפוצהCOMAX  של נייטיב דטה שלה מעל 1,000 לקוחות ואלפי משתמשים. המערכת האינטרנטית המתקדמת כוללת את כל הפונקציות הנדרשות ממערכת הנהלת חשבונות. המערכת מותאמת לדרישות הספציפיות של ארגונים המנהלים פרויקטים הנדסיים, כמו ניהול חשבונות לפי קטגוריות (מחלקות או פרויקטים), ניהול לפי סוגי הוצאות פרויקטאליות, תהליך מובנה לטיפול באישור חשבונות עסקה של קבלנים וסגירתם, כולל טיפול במע"מ במעבר ודיווח מע"מ מקוון.
 
"מחויבותה של רמדור להצלחת לקוחותיה הובילה אותה לפיתוח מערכת מאוחדת הנדסית-פיננסית בפלטפורמה מתקדמת", אומר דרור שגב, מנכ"ל רמדור, ומציין כי "המערכת האינטרנטית החדשה מאפשרת לראות, בכל מקום ובכל עת, תמונת מצב מלאה הכוללת תקציב, חוזים שנחתמו, חשבונות שאושרו, תשלומים שבוצעו, וסטאטוס עדכני של תשלומים עד לרמת שיק נפרע."
 
לדברי מוטי פרנקל, מנכ"ל נייטיב דטה, "אני מאמין שתוך מספר שנים כל הפתרונות יהיו פתרונות במחשוב ענן. הפתרון ההנדסי-פיננסי מהווה קפיצת מדרגה אמיתית למחלקת הכספים והחשבות בארגונים המנהלים פרויקטים."
 
המערכת ההנדסית-פיננסית מייתרת את הצורך בהעברת ניירת בין האתר לבין מחלקת ההנדסה ולהנהלת החשבונות. כך למשל, המערכת מנהלת את כל תהליך האישורים החל מדרישת הקבלן לתשלום, דרך אישור מנהל הפרויקט, המשך בהעברה אוטומטית לתשלום וכלה בתשלום בהנהלת החשבונות.
 
בין יתרונות המודול הפיננסי "רמדור פיננסית": מערכת איכותית וחסכונית, המשלבת תהליכים הנדסיים ופיננסיים; ניתנת ליישום גם כפתרון עצמאי להנהלת חשבונות ייעודית; הטמעה פשוטה וקלה ללא צורך בהתקנה בשרתי או מחשבי הלקוח; ממשק ידידותי, אינטואיטיבי ונוח למשתמש; אינטגרטיביות מלאה למוצרי רמדור; עבודה במערכת בכל זמן ומכל אתר ומקום.
 
אודות רמדור
רמדור מקבוצת טופ (Top Group) מספקת פתרונות תוכנה ושירותי מחשוב מתקדמים לארגונים וחברות במגזר הפרטי והציבורי. רמדור הינה החברה המובילה בישראל באספקת פתרונות תוכנה לענפי התשתיות, הנדסה ובניה ומוצריה משווקים בארץ ובחו"ל. החברה מפתחת ומשווקת מערכות לניהול פרויקטים באמצעות האינטרנט, ניהול תקציבים, ניהול מכרזים, וכן ניהול משימות ומעקב אחר החלטות ומעניקה לארגונים מובילים שירותי מיקור חוץ בתחום פיתוח התוכנה ושירותי המחשוב. על לקוחותיה של רמדור נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, הנדסה ותשתיות, תקשורת, בנקאות ופיננסים, בטחון והמגזר הציבורי. www.ramdor.co.il
 

גם לכם יש חדשות ? פרסמו אותן ב CivilEng - הפורטל הישראלי להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה. כל הפרטים כאן

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר