רמדור מקבוצת טופ השיקה פיתרון מחשוב ענן - במסגרת כנס הלקוחות השנתי של החברה

28.5.2012
 

רמדור מקבוצת טופ (Top Group) המתמחה בפתרונות תוכנה לענף הבניה, התשתיות וההנדסה, ערכה בסוף השבוע את כנס הלקוחות השנתי של החברה ב"קומה הרביעית" בת"א, בהשתתפות עשרות מלקוחות החברה מארגונים וגופים מובילים, בהם: חיל האוויר, משרד הביטחון, רכבת ישראל, בנק הפועלים, בנק לאומי, משרד האוצר, ועוד. את הכנס הנחה אמן החושים נמרוד הראל.

 
במסגרת הכנס הציג מנכ"ל רמדור, דרור שגב, פיתרון חדשני המבוסס על פלטפורמת מחשוב ענן ל"סופר רמדור נט"- מערכת לניהול מרכזי של תהליכי תקציב, רכש, מכרזים, בקשות להצעות מחיר (בל"מים) והסכמי מסגרת. המערכת מציעה סביבה ייחודית לשיתוף כל הגורמים המעורבים בתהליך לרבות גורמים חיצוניים כגון יועצי וספקי הארגון. המערכת מאפשרת לכל הגורמים לעבוד בבסיס נתונים משותף, ומאפשרת גישה קלה ומהירה מכל מקום ובכל זמן, באמצעות דפדפן אינטרנט סטנדרטי.
 
דרור שגב אומר כי פיתרון הענן ישדרג את צורת העבודה של יזמים, מהנדסים ומנהלי פרויקטים, ויאפשר כלי ניהול עכשווי לשליטה מיטבית על היבטי פרויקטי הבניה והתשתיות, שעם הזמן הופכים ליותר ויותר מורכבים. המערכת החדשנית משפרת את היכולת לשתף מידע ולתאם בין הגורמים השונים. תמונת המצב העדכנית במערכת מאפשרת למנהלים לקבל החלטות מבוססות יותר, ולהבחין בין נושאים הדורשים טיפול מיידי לבין נושאים שעובדים על פי התוכנית.
 
רן פלד, טלי בבו, צחי פלאטו, אילנית בבינסקי ואברמי רוזנברג מרמדור הציגו את פתרונות רמדור לניהול מכרזים פתוחים באינטרנט, הסכמי מסגרת, ניהול יומני עבודה, עבודה באמצעות מכשירים ניידים וניהול שינויי דיירים. בהמשך, גלית טייב, מחברת קומקס, הציגה עם רן פלד פתרון אינטרנטי חדשני המאפשר ניהול הנדסי וניהול כספים באותה מערכת.
 

עוד בכנס, ניר קדמי, סמנכ"ל כספים וכלכלה של החברה הממשלתית להגנות ים המלח (חל"י), הציג על ציר הזמן את הפרויקט הלאומי והמאמץ המתמשך לשמירה על ים המלח.

אודות רמדור
רמדור מקבוצת טופ (Top Group) מספקת פתרונות תוכנה ושירותי מחשוב מתקדמים לארגונים וחברות במגזר הפרטי והציבורי. רמדור הינה החברה המובילה בישראל באספקת פתרונות תוכנה לענפי התשתיות, הנדסה ובניה ומוצריה משווקים בארץ ובחו"ל. החברה מפתחת ומשווקת מערכות לניהול פרויקטים באמצעות האינטרנט, ניהול תקציבים, ניהול מכרזים, וכן ניהול משימות ומעקב אחר החלטות ומעניקה לארגונים מובילים שירותי מיקור חוץ בתחום פיתוח התוכנה ושירותי המחשוב. על לקוחותיה של רמדור נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, הנדסה ותשתיות, תקשורת, בנקאות ופיננסים, בטחון והמגזר הציבורי. www.ramdor.co.il
 
 

גם לכם יש חדשות ? פרסמו אותן ב CivilEng - הפורטל הישראלי להנדסה אזרחית, בנייה וסביבה. כל הפרטים כאן

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר