רשמים מביקור ראש עיריית טיבילסי בישראל

ליזמים הישראלים המיואשים מהבירוקרטיה והחסמים בשוק הנדל"ן הישראלי יש חלופה. דוד נרמניה , ראש עיריית טיביליסי התארח היום (17.8.15) בכנס בכלכלי של לשכת העסקים ישראל גאורגיה במלון וולדורף אסטוריה בירושלים וקרא ליזמים הישראלים לבוא להשקיע בעיר טיבילסי.

בנאומו לפני היזמים ואנשי העסקים הישראלים שהגיעו לארוע ציין נרמניה : " הדלתות של טבילסי פתוחות בפניכם ואני רוצה שתצליחו בהשקעות שלכם בעיר  על מנת שעוד יזמים ישראלים יגיעו אחריכם. טביליסי נוחה להשקעות, יש אצלנו אפס בירוקרטיה, יש לנו בסך הכל 6 סוגי מיסים, 85% ממיסי הייבוא במדינה בוטלו ובמקרים בודדים משלמים מיסים הנעים בין 5% ל – 12%.

המשבר האזורי פסח על גאורגיה והיא מתקדמת בצעדי ענק להסכם סחר חופשי עם אירופה זה מאפשר לאנשי עסקים לשקול גם השקעות בתחום הייצור והתעשייה ומכירת מוצרים לאירופה במיסוי נמוך.

בתחום הנדל"ן והתיירות יש גם פוטנציאל גדול. בעיר הבירה טיבילסי יש  10 מיליון מ"ר של מגורים ישנים הדורשים בניה מחודשת . מדי שנה יש גידול של 22% בתיירות הנכנסת לטביליסי מה שמצריך בנייה של הרבה בתי מלון כבר היום יש הרבה יזמים ישראלים שבונים בתי מלון בגאורגיה ואני מכיר אישית את כל הפרויקטים ואת כל היזמים ועושה הכל על מנת שזה יתקדם מהר לפי התחזיות שלנו בעקבות הגידול בתיירות עד 2017 נצטרך פי 2 חדרי מלון בטיביליסי ואני מבטיח לכל יזם שיגיע לעיר קשר וטיפול אישי עד להשלמת הפרויקט . במסגרת הכנס הציג  גאורגי פרטייה הממונה על ההשקעות  בגאורגיה כי המדינה מדורגת במקום רביעי בעולם במדינות שקל לעשות בהם עסקים  , כל המיסים משולמים בצורה אלקטרונית ועל פי השוואות בינלאומיות בגאורגיה השנה היה 0% שימוש בשוחד.

איציק משה יו"ר לשכת העסקים ישראל גאורגיההציג בכנס רשימה של מספר בתי מלון שמשקיעים ישראלים עומדים לבנות בקרוב בהיקף כולל של כ- 70 מיליון דולר.

במהלך ביקורו של נרמניה בישראל התקיימה פגישת עבודה בין נרמניה לבין ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, וסגן יו"ר הכנסת, חיליק בר, המכהן כיו"ר אגודת ידידות עם גאורגיה בכנסת ושניהם השתתפו בכנס הכלכלי. ניר ברקת ראש עיריית ירושלים  בירך על שיתוף הפעולה בין הערים וציין כי היום זה עידן הערים וניתן להגיע לתוצאות מצוינות בשת"פ בין ערים לעיתים יותר מבין שת"פ בין מדינות . חיליק בר סגן יו"ר הכנסת ציין כי הוא היה  בטיבילסי כבר 16 פעמים  " התאהבתי באנשים ,  בגאורגיה 100 אחוז מהתושבים הם פרו ישראלים עם לב גדול ורצון לחזק את הקשרים ולכן אני מברך על שיתוף הפעולה ".

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר