שאלה בנוגע לביסוס מסילות רכבת ישראל

7 פוסטים / 0 חדשים
פרסום אחרון
weiss
התמונה של weiss
ארז,תודה על התייחסותך,אבל

ארז,

תודה על התייחסותך,

אבל אותי מעניין נושא הביסוס הקונסטרוקטיבי של המסילות למרות

שאין ספק שנושא התחזוקה הוא אתגר בפני עצמו

a_boimel
התמונה של a_boimel
weissזמן רב חלף מאז למדתי

weiss


זמן רב חלף מאז למדתי בטכניון את הקורסים של תחבורה.


בכל אופן הרכבת מעבירה למסילה עומסים כבדים נקודתיים החופים וחוזרים במהירות רבה.


הפס מעביר את העומס לאדן הבטון (פעם זה היה מעץ) וזה מעביר את העומס לתשתית.


מאחר ומדובר במאמצים גדולים יש להנחית אותם על ידי מסירתם לתשתית אגרגטים גסים ומדורגים (אגו"ם ) (סוללת החצץ) כאשר הפרוס של המאמצים גדל עם העומק עד לתשתית כורכר ולאחר מכן קרקע רגילה שמסוגלות לשאת בעומסים

שלומיר
התמונה של שלומיר
אני עובד באתר שבו קיים מוסך

אני עובד באתר שבו קיים מוסך של הרכבת אצרף מס' תמונות בהקדם ותוכל לראות איך הם מניחים את המסילה ועל מה היא יושבת...


 

weiss
התמונה של weiss
ARIE תודה מעניין. בבן גוריון

ARIE תודה מעניין. בבן גוריון לא היה לנו קורס תחבורה אז יש

לי חסך.

שלומיר תודה אני אשמח.

המוסך ברמלה במקרה?

weiss
התמונה של weiss
אני מתעניין בנושא ביסוס

אני מתעניין בנושא ביסוס מסילות הרכבת בארץ.

אני יודע שאלמנטי הבטון המלבניים דרוכים (מיוצרים לרב במפעל

של אשטרום) אבל על איזו תשתית הם מונחים?

איך צורת הביסוס משתנה מאזור לאזור?

מה תפקיד החצץ?

ובכלל מה העיקרון המנחה?

אשמח לכל אינפורמציה שיש.

תודה ושנה טובה.

erezh
התמונה של erezh
בגלל שבישראל אסור לעבוד בשבת


בגלל שבישראל אסור לעבוד בשבת ,תחזוקת המסילה מתבצעת בשעות הלילה בלבד ( 23:00 עד 05:00 )
הסכנה הגדולה שהקבלן שמבצע את תיקון המסילה יטעה , ומספיק להשבית נקודה אחת על הקו , כדי שחצי מדינה לא תגיע לעבודה למחרת בבוקר

תיקון מהיר של מבנה המסעה דורש התיחסות תכנונית מעמיקה שמשפיעה בדרך כלל על מבנה המיסעה כולו








ארז חורב2011-10-3 21:58:12