א.שדה פרויקטים
| אג'יס ישראל
| אורבך הלוי
| איזיבים הנדסה טכנולוגית
| אלום עשת
| אלפא פרויקטים ירוקים
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בי פי אם
| בלנק לרר בר מהנדסים
| בראל א.ב. הנדסה ובניה
| גינדי סטודיו אדריכלים
| גינדיס צור מהנדסים
| דרכי נועם הנדסה וניהול בע"מ
| הקיבוצניקים צפון בע"מ
| הרצוג פוקס נאמן
| הררי טויסטר
| ועדה לתכנון ובנייה מעלה הגליל
| חוליות אגש"ח
| ינון תכנון יעוץ ומחקר
| יסודות א' ליווי פיננסי
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| לימור גל מלך
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| מרגולין טק
| משרד הבינוי והשיכון
| נתיבי איילון
| סיסטם מעבדות מתקדמות בע"מ
| פירון משרד עורכי דין
| פרופ' ביין ושות'
| פרי הנדסת תבניות בע"מ
| קבוצת אודור
| קבוצת ברן
| קבוצת כנען יזמות וניהול פיננסי בע"מ
| קבוצת שפונדר פדלון
| קבוצת תדהר
| קטה התחדשות עירונית
| קיבוץ יטבתה
| קליברייט מכון בקרה לאיכות הבניה
| רותי שפרנט עבהאל, תחבורה ותנועה בע"מ
| ש. אנגל מהנדסים
| ש. קרני מהנדסים
| שיכון ובינוי - נדל״ן
| שיכון ובינוי - סולל בונה
| תדהר בנייה
| BAS
| Beamware
| Combe Group
| DCX
| high-group
| New Era
| New-flow
ארז,
תודה על התייחסותך,
אבל אותי מעניין נושא הביסוס הקונסטרוקטיבי של המסילות למרות
שאין ספק שנושא התחזוקה הוא אתגר בפני עצמו
weiss
זמן רב חלף מאז למדתי בטכניון את הקורסים של תחבורה.
בכל אופן הרכבת מעבירה למסילה עומסים כבדים נקודתיים החופים וחוזרים במהירות רבה.
הפס מעביר את העומס לאדן הבטון (פעם זה היה מעץ) וזה מעביר את העומס לתשתית.
מאחר ומדובר במאמצים גדולים יש להנחית אותם על ידי מסירתם לתשתית אגרגטים גסים ומדורגים (אגו"ם ) (סוללת החצץ) כאשר הפרוס של המאמצים גדל עם העומק עד לתשתית כורכר ולאחר מכן קרקע רגילה שמסוגלות לשאת בעומסים
אני עובד באתר שבו קיים מוסך של הרכבת אצרף מס' תמונות בהקדם ותוכל לראות איך הם מניחים את המסילה ועל מה היא יושבת...
ARIE תודה מעניין. בבן גוריון לא היה לנו קורס תחבורה אז יש
לי חסך.
שלומיר תודה אני אשמח.
המוסך ברמלה במקרה?
אני מתעניין בנושא ביסוס מסילות הרכבת בארץ.
אני יודע שאלמנטי הבטון המלבניים דרוכים (מיוצרים לרב במפעל
של אשטרום) אבל על איזו תשתית הם מונחים?
איך צורת הביסוס משתנה מאזור לאזור?
מה תפקיד החצץ?
ובכלל מה העיקרון המנחה?
אשמח לכל אינפורמציה שיש.
תודה ושנה טובה.
בגלל שבישראל אסור לעבוד בשבת ,תחזוקת המסילה מתבצעת בשעות הלילה בלבד ( 23:00 עד 05:00 )
הסכנה הגדולה שהקבלן שמבצע את תיקון המסילה יטעה , ומספיק להשבית נקודה אחת על הקו , כדי שחצי מדינה לא תגיע לעבודה למחרת בבוקר
תיקון מהיר של מבנה המסעה דורש התיחסות תכנונית מעמיקה שמשפיעה בדרך כלל על מבנה המיסעה כולו