אג'יס ישראל
| אורבך הלוי
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בלנק לרר בר מהנדסים
| גינדי סטודיו אדריכלים
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| משרד הבינוי והשיכון
| נתיבי איילון
| סולל בונה
| קבוצת תדהר
| ש. קרני מהנדסים
| שיכון ובינוי
| ABC ניהול
| Beamware
| high-group
| New Era
ארז,
תודה על התייחסותך,
אבל אותי מעניין נושא הביסוס הקונסטרוקטיבי של המסילות למרות
שאין ספק שנושא התחזוקה הוא אתגר בפני עצמו
weiss
זמן רב חלף מאז למדתי בטכניון את הקורסים של תחבורה.
בכל אופן הרכבת מעבירה למסילה עומסים כבדים נקודתיים החופים וחוזרים במהירות רבה.
הפס מעביר את העומס לאדן הבטון (פעם זה היה מעץ) וזה מעביר את העומס לתשתית.
מאחר ומדובר במאמצים גדולים יש להנחית אותם על ידי מסירתם לתשתית אגרגטים גסים ומדורגים (אגו"ם ) (סוללת החצץ) כאשר הפרוס של המאמצים גדל עם העומק עד לתשתית כורכר ולאחר מכן קרקע רגילה שמסוגלות לשאת בעומסים
אני עובד באתר שבו קיים מוסך של הרכבת אצרף מס' תמונות בהקדם ותוכל לראות איך הם מניחים את המסילה ועל מה היא יושבת...
ARIE תודה מעניין. בבן גוריון לא היה לנו קורס תחבורה אז יש
לי חסך.
שלומיר תודה אני אשמח.
המוסך ברמלה במקרה?
אני מתעניין בנושא ביסוס מסילות הרכבת בארץ.
אני יודע שאלמנטי הבטון המלבניים דרוכים (מיוצרים לרב במפעל
של אשטרום) אבל על איזו תשתית הם מונחים?
איך צורת הביסוס משתנה מאזור לאזור?
מה תפקיד החצץ?
ובכלל מה העיקרון המנחה?
אשמח לכל אינפורמציה שיש.
תודה ושנה טובה.
בגלל שבישראל אסור לעבוד בשבת ,תחזוקת המסילה מתבצעת בשעות הלילה בלבד ( 23:00 עד 05:00 )
הסכנה הגדולה שהקבלן שמבצע את תיקון המסילה יטעה , ומספיק להשבית נקודה אחת על הקו , כדי שחצי מדינה לא תגיע לעבודה למחרת בבוקר
תיקון מהיר של מבנה המסעה דורש התיחסות תכנונית מעמיקה שמשפיעה בדרך כלל על מבנה המיסעה כולו