איזיבים הנדסה טכנולוגית
| BAS
| Beamware
| C.V.S
| Combe Group
| DCX
| Exyte Israel Projects Ltd
| high-group
| Miss BIM
| New Era
| New-flow
| 148BIM
| א. פפיש ושות' מהנדסים יועצים
| א.ספיבק חברה להנדסה
| א.ר אדיר הקמות
| א.שדה פרויקטים
| אג'יס ישראל
| אדן איכות 2000
| אורבך הלוי אדריכלים
| אי שטרן ניהול פרויקטים
| אלום עשת אומן
| אלפא פרויקטים ירוקים
| אלקטרה דנקו
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| אשטרום הנדסה ובניה
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בי פי אם
| בילדוטס
| בלנק לרר בר מהנדסים
| בראל א.ב. הנדסה ובניה
| גדיש הנדסה וניהול
| גורניצקי ושות עורכי דין
| גינדי סטודיו אדריכלים
| גינדיס צור מהנדסים
| גרנד הנדסת גשרים ומבנים
| דובדבן ביצוע
| דניה סיבוס
| דרכי נועם הנדסה וניהול
| ה.ר.ו.א.ק בים-טק
| הפניקס ליווי בניה
| הקיבוצניקים צפון
| הרצוג פוקס נאמן
| הררי טויסטר
| ועדה לתכנון ובנייה מעלה הגליל
| וקסמן גרופ
| חוליות אגש"ח
| חוצה ישראל
| חיה דויטש
| ינון תכנון יעוץ ומחקר
| יסודות א' ליווי פיננסי
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| לימור גל מלך
| לימור גרייזמן משרד מורשי נגישות
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מסד עוז ניהול והנדסה
| מסד עוז סי.פי.אם ניהול בניה
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| מקורות
| מרגולין טק
| משרד הבינוי והשיכון
| משרד עו''ד אגמון עם טולצ'ינסקי
| נת"ע
| סונול
| סיסטם מעבדות מתקדמות
| עדי מג'ר
| עידן ניהול משרדים
| עיריית נתניה
| פורן שרים
| פרופ' ביין ושות'
| פרי הנדסת תבניות
| צליח-רוטשילד
| קבוצת אודור
| קבוצת ברן
| קבוצת כנען יזמות וניהול פיננסי
| קבוצת שפונדר פדלון
| קבוצת תדהר
| קטה התחדשות עירונית
| קיבוץ יטבתה
| קליברייט מכון בקרה לאיכות הבניה
| רוכסר ניהול פרויקטים
| רותי שפרנט עבהאל, תחבורה ותנועה
| רמי שבירו
| ש. אנגל מהנדסים
| ש. גלבוע מהנדסים
| ש. קרני מהנדסים
| שדות גיטלמן יזמות והתחדשות עירונית
| שיכון ובינוי - נדל״ן
| שיכון ובינוי - סולל בונה
| שפיר
| תגל הנדסה אזרחית
| תדהר בנייה
| תומגרו
ארז,
תודה על התייחסותך,
אבל אותי מעניין נושא הביסוס הקונסטרוקטיבי של המסילות למרות
שאין ספק שנושא התחזוקה הוא אתגר בפני עצמו
weiss
זמן רב חלף מאז למדתי בטכניון את הקורסים של תחבורה.
בכל אופן הרכבת מעבירה למסילה עומסים כבדים נקודתיים החופים וחוזרים במהירות רבה.
הפס מעביר את העומס לאדן הבטון (פעם זה היה מעץ) וזה מעביר את העומס לתשתית.
מאחר ומדובר במאמצים גדולים יש להנחית אותם על ידי מסירתם לתשתית אגרגטים גסים ומדורגים (אגו"ם ) (סוללת החצץ) כאשר הפרוס של המאמצים גדל עם העומק עד לתשתית כורכר ולאחר מכן קרקע רגילה שמסוגלות לשאת בעומסים
אני עובד באתר שבו קיים מוסך של הרכבת אצרף מס' תמונות בהקדם ותוכל לראות איך הם מניחים את המסילה ועל מה היא יושבת...
ARIE תודה מעניין. בבן גוריון לא היה לנו קורס תחבורה אז יש
לי חסך.
שלומיר תודה אני אשמח.
המוסך ברמלה במקרה?
אני מתעניין בנושא ביסוס מסילות הרכבת בארץ.
אני יודע שאלמנטי הבטון המלבניים דרוכים (מיוצרים לרב במפעל
של אשטרום) אבל על איזו תשתית הם מונחים?
איך צורת הביסוס משתנה מאזור לאזור?
מה תפקיד החצץ?
ובכלל מה העיקרון המנחה?
אשמח לכל אינפורמציה שיש.
תודה ושנה טובה.
בגלל שבישראל אסור לעבוד בשבת ,תחזוקת המסילה מתבצעת בשעות הלילה בלבד ( 23:00 עד 05:00 )
הסכנה הגדולה שהקבלן שמבצע את תיקון המסילה יטעה , ומספיק להשבית נקודה אחת על הקו , כדי שחצי מדינה לא תגיע לעבודה למחרת בבוקר
תיקון מהיר של מבנה המסעה דורש התיחסות תכנונית מעמיקה שמשפיעה בדרך כלל על מבנה המיסעה כולו