שיכון ובינוי תתמודד על הקמת 3 מסילות ברזל בישראל

סולל בונה תשתיות, מקבוצת שיכון ובינוי, תתמודד מול חברות מצרפת, ספרד ופורטוגל על הקמת שלוש מסילות ברזל בישראל, כך נודע ל"כלכליסט".
מדובר באחד ממכרזי התחבורה הגדולים שיצאו בארץ, ובמסגרתם חברות זרות יחליפו את רכבת ישראל בבניית תשתית מסילה ומערכות איתות ותקשורת בשווי מצטבר של 1.6 מיליארד שקל.

ההחלטה להוציא שלושה פרויקטים שונים להצבת מסילות ברזל הובאה לאישור הממשלה כבר בפברואר 2010, ובמסגרת תוכנית ממשלתית לרישות המדינה בכבישים ומסילות. חברת נתיבי ישראל (מעצ לשעבר) תהיה אחראית על הבנייה והחשמול של שלושה מקטעי מסילה, ואילו רכבת ישראל תחשמל קרוב ל־380 ק"מ של מסילה.

במהלך תקופת החגים קיימה חברת נתיבי ישראל כנס לחברות שמתמודדות על ביצוע הפרויקט. ממידע שהגיע לידי "כלכליסט" עולה שרק שלוש קבוצות עברו את השלב המוקדם לביצוע העבודות, והן יתבקשו להגיש הצעות מחיר לביצוע העבודות עד סוף הרבעון הראשון של 2014, כאשר לוחות הזמנים שנקבעו הם הפעלה מסחרית במאי ויוני 2016. 

כתב כלכליסט: ליאור גוטמן.

להמשך קריאת הכתבה באתר כלכליסט לחץ כאן

העבודות להקמת מסילת רכבת העמק, אחת משלוש המסילות שבמכרז.

 

 

 

שיכון ובינוי בע"מ היא קבוצה המקיימת פעילות עסקית בינלאומית ושבסיסה בישראל, הכוללת חברות תשתיות ונדל"ן. חברות שיכון ובינוי פועלות בכעשרים מדינות ברחבי העולם, בתחומי התשתיות, הנדל"ן והזכיינות.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר