שמאי המקרקעין חיים מסילתי: קצב הבנייה טוב, אבל אף אחד לא גר בהתחלות בנייה

לדברי שמאי המקרקעין, עו"ד חיים מסילתי, "קצב הבנייה של 25 אלף דירות בחצי שנה הוא קצב טוב, ואני מקווה שהמינהל ימשיך וישחרר עוד מכרזים בעיקר ביישובי הפריפרייה. עם זאת, צריך לזכור כי אף אחד לא גר בהתחלות בנייה. במידה ואנחנו נראה מסירה של 45 אלף דירות בשנה ניתן יהיה לראות את האור בקצה המנהרה הארוכה בתוכה אנו נמצאים".

לגבי הנתון לפיו יש 97 אלף דירות בשלבי בנייה אומר מסילתי כי "הביקושים לדירות הרבה יותר גבוהים וצריך לזכור כי חלק ניכר מהדירות האלה כבר נמכרו עוד לפני שהטרקטור הראשון עלה לשטח".

דדי ריזל: "אם בונים באותו הקצב של הביקוש השנתי הטבעי לדירות לא מחסלים את החוסר הקיים והמחירים ממשיכים לעלות"

דדי ריזל, מקבוצת שכטר: "קצב התחלות הבניה של המחצית הראשונה מלמד על קצב שנתי של 50 אלף דירות, שהוא בדיוק הביקוש המצרפי השנתי לדירות בישראל. זו הסיבה העיקרית שמחירי הדירות לא צפויים לרדת, אלא רק לעלות - כדי להוריד את המחירים צריך להשלים את ההפרש בין הביקוש להיצע, שעומד כיום על 120 אלף דירות חסרות בשוק. אם בונים באותו הקצב של הביקוש השנתי הטבעי לדירות, לא מחסלים את החוסר הקיים, ורק משמרים את המצב, ולכן מחירי הדירות ממשיכים וימשיכו לעלות".

עדית גבע, מנכ"לית משותפת בחברת שלום את נתן: מעודדים מעלייה של 48% בהתחלות בנייה של תמ"א 38

עדית גבע, מנכ"לית משותפת בחברת שלום את נתן:"במחצית הראשונה של 2015 יש זינוק של 48% בהתחלות בנייה במסגרת תמ"א 38 ברחבי הארץ. אנחנו רואים עלייה גדולה מאוד בהתחלות בנייה במסגרת התחדשות עירונית וזה מעודד מאחר ופתרון זה מאפשר לזוגות הצעירים ולמשפרי דיור לרכוש דירה חדשה בתל אביב, רמת גן או גבעתיים - אזורים אורבניים מיושבים ובנויים שעתודות הקרקע שלהן לא מאפשרות עוד בנייה מאסיבית חדשה"

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר