תוך 14 חודשים בלבד - אקזיט להגשמה ומנרב מההשקעה בפרויקט של 900 יח"ד באטלנטה

אקזיט מהיר להגשמה וחברת מנרב בהשקעה בפרויקט באטלנטה, ג'ורג'יה בארה"ב. בתוך 14 חודשים מאז שהשקיעו הגשמה ומנרב, בשיתוף עם היזמית המקומית Crown, בפרויקט הכולל 3 קומפלקסי דיור של 900 יח"ד, נמכר כעת אחד מהקומפלקסים, הכולל 400 יח"ד, בתמורה ל-17.3 מיליון דולר, בתשואה שנתית של 47.6% על ההון העצמי שהושקע בפרויקט.

בנוסף לכך, הגשמה ומנרב ביצעו מימון מחדש לנכס השני, בהלוואה חדשה בסך 14 מיליון דולר, כאשר עליית השווי והשבחת הנכס הובילה להחזר של 134% על ההשקעה בנכס זה.

הגשמה ומנרב ימשיכו להחזיק בנכס מניב זה, לאחר שכבר קיבלו את ההון העצמי ורווחים מהנכס. כמו כן, ימשיכו להחזיק בנכס השלישי המניב 8% בשנה תוך כדי ביצוע פעילויות להשבחת הנכס עד למכירה.

לדברי עו"ד חנן שמש, שותף ויו"ר הגשמה, "הצלחנו להביא לתשואה נאה למשקיעים בתוך תקופה קצרה, בעקבות פעילויות השבחה מהירות שביצענו בנכס. מאז שרכשנו את הפרויקט שיפרנו את איכות הגבייה, ביצענו פינוי של דיירים סרבנים ואכלוס מחדש בדיירים איכותיים יותר, העלנו את שיעורי התפוסה בנכסים, התקנו אמצעים לחסכון בהוצאות תפעוליות, ביצענו שיפוץ מקיף של הנכס ועוד. כל פעולות ההשבחה הללו מאפשרות ליזם להעלות את שכר הדירה ואת סך ההכנסות הנובעות מהנכסים".

מהגשמה נמסר כי הנכס שנמכר, הנקרא Marquise Place, נרכש בשיעור תפוסה של 80% בלבד, ואילו נכון לסוף הרבעון השני של 2015 הגיע לשיעור תפוסה של 92%. כתוצאה מכך הצליח היזם להעלות את ההכנסות החודשיות שלו מהפרויקט ב-18% בשנת הפעילות הראשונה של הנכס. ברכישת הנכס הושקע הון עצמי בהיקף של 4.2 מיליון דולר על ידי הגשמה מנרב ומשקיעים נוספים.

ההשקעה של הגשמה ומנרב בפרויקט באטלנטה היא אחת מתוך מספר פרויקטים משותפים של החברות, במסגרת שיתוף פעולה שלהן שהחל בשנה שעברה.

 

אודות הגשמה

הגשמה נוסדה בשנת 2009 על ידי אבי כץ ועו"ד חנן שמש. החברה השיקה מודל השקעה חדשני של השקעה משותפת. מדובר במודל שבו מספר משקיעים פרטיים משתתפים יחד בהשקעה גדולה אחת, עם אפשרות להרוויח תשואה גבוהה מהממוצע. החברה מעסיקה כיום במשרדיה בישראל כ-60 עובדים.

הגשמה השקיעה עד כה בלמעלה מ-200 פרויקטים, בהיקף כולל של יותר מ-6 מיליארד שקלים. משקיעי הגשמה נהנו עד כה מלמעלה מ-20 אקזיטים, בתשואה שנתית ממוצעת של 18.4% נטו לפני מס על השקעתם. 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר