תים קאד מקבוצת מלם תים חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם דאטומייט

 

תים קאד (TeamCAD) מקבוצת מלם תים, המתמחה בפתרונות בתחום ה- CAD וה- BIM, בעולמות התכנון, הניהול והביצוע, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם דאטומייט (Datumate - Construction Data Analytics ) –חברת סטארט אפ ישראלית שפיתחה פלטפורמה לניהול ובקרה של פרוייקטי תשתית, על ידי שימוש בטכנולוגיות ענן, רחפנים ועיבוד תמונה.

במסגרת ההסכם, תשמש תים קאד כמפיצה בלעדית של פלטפורמת DatuBIM של דאטומייט בישראל ותעניק שירות לפלטפורמה, לצד שירותים מקצועיים נלווים, לרבות שימוש ברחפנים לצרכי איסוף, מיפוי, מדידה, ניתוח המידע למעקב תהליכים והפקת דוחות.

דאטומייט נוסדה מתוך חזון להפוך תהליכים ניהוליים והנדסיים בעולמות בניית התשתיות, המנוהלים מסורתית בצורה ידנית מרובת ניירת, למעקב אוטומטי, דיגיטלי, שיתופי ומהיר, אחר התקדמות מול תכנון. פלטפורמת דאטומייט מאפשרת לחברות יזמיות, קבלנים לבניית תשתיות, חברות ניהול פרויקטים הנדסיים וחברות פיקוח, לנטר אתרי בנייה בזמן אמת. הפלטפורמה מאפשרת לקבל מודל "תאום-דיגיטלי" מדויק של כל אתר הבנייה, תוך פחות מ- 24 שעות, לבצע תחזיות ולהפחית עלויות של עבודות מקצועיות (מדידה ומיפוי, חישובי כמויות, פיקוח, בקרת איכות, הנדסת ביצוע, ניהול לו"ז וכו') בעשרות אחוזים ובכך לייעל דרמטית את תהליכי ביצוע הפרויקט, לצמצם איחורים בלוחות זמנים, להקטין חריגות בתקציב ולבקר איכות ביצוע.

פלטפורמת DatuBIM מבוססת על טכנולוגיה ייחודית, המשלבת עבודה שיתופית בענן, צילומי רחפן, ראיה ממוחשבת, אינטליגנציה מלאכותית, אוטומציה ואנליטיקה. הפלטפורמה ניתנת לגישה מכל מחשב ומכל מקום, תוך הנגשת מודל האתר בתלת מימד והפקת דוחות לכל המעורבים בפרוייקט מרחוק.

אילן ישראל, מנהל תים קאד מקבוצת מלם תים: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת דאטומייט, אשר משתלב באסטרטגיה של תים קאד, להרחבת הפעילות וסל המוצרים המגוון והאיכותי שלנו לתחומי התשתיות והביצוע, דרך מוצר ושירות המאפשרים תהליך של דיגיטציה וחדשנות בתהליכים קיימים. כניסה לשוק זה, תאפשר את כניסת טכנולוגיות BIM לתחום התשתיות, כהמשך לטרנספורמציה הדיגיטלית שהחלה לפני מספר שנים בתחום הבניה למבנים. תים קאד, כנציגה הרשמית הבלעדית של Autodesk ו- BIM בישראל, מעודדת מגמה זו. באמצעות הפתרון של דאטומייט, נספק ללקוחותינו אפשרות ייחודית לניטור, אנליטיקה ומעקב אחר התקדמות הבנייה, מול התכניות ומול ביצוע קודם, כשהמחיר ללקוח משתנה בהתאם לצריכה ולהיקף הפרוייקט".

טל מאירזון, מנכ"ל דאטומייט: "דאטומייט נמצאת בצמיחה ובהתרחבות עסקית גלובלית, עם מאות לקוחות ברחבי העולם, מחברות בנייה, יזמים, חברות הנדסה, ניהול ומדידה. בשוק ענק של בניית תשתיות, שמתחיל לעבור מהפכה דיגיטלית, היכולת לצמוח במהירות עם טכנולוגיה מובילה, תלוייה בשיתופי פעולה עם חברות מכירה ושרות כדוגמת תים קאד. אנו כבר עובדים עם מספר שותפים גלובליים, כולל Autodesk בשוק האמריקאי. לצד התמקדותנו בשוק העולמי, חיפשנו שותף אסטרטגי לשוק המקומי והחיבור לקבוצת מלם תים ולמוצרי אוטודסק, המובילים בתחום, הוא טבעי עבורנו, כחלק מתהליך הדיגיטציה שעובר ענף התשתיות".

קישור לאתר דאטומייט: https://www.datumate.com

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר