תערוכת ISH בפרנקפורט, מרץ 2019

*כתבה ממומנת 

תערוכת ISH תיערך גם השנה בחודש מרץ. התערוכה, שמעוררת עניין רב בתעשיית הבנייה, נחשבת לגדולה מסוגה בעולם: במהדורה הקודמת, שנערכה ב-2015, השתתפו למעלה מ-2,500 מציגים וביקרו בה 196,500 אנשי מקצוע. גם השנה ישנה נציגות ישראלית בתערוכה, 6 מציגים מישראל יקחו בה חלק.

 

 

התערוכה מחולקת לכמה חלקים:

ISH Water - המתמקדת בחדר האמבטיה המודרני שמעוצב כחדר מזמין ומיוחד. הוא חדר המקיף את כל החושים, שבו הגוף והנפש כאחד יכולים להרגיש בנוח באותה מידה. אזור התצוגה ב-ISH בתחום המים הינו הגדול בעולם לרעיונות עיצוב לחדרי אמבטיה מודרניים ולפתרונות סניטציה ברי קיימא. המקום בו מציגים טווח רחב של פתרונות, החל מהיי-טק ועד עיצוב מתקדם. מערכות התקנה מודרניות, כלי עבודה וחומרים העונים על הדרישות האחרונות בתחום טיפול במי שתייה ואיכות חומרים, משלימים את מגוון המוצרים בתחום זה בתערוכה.

 

ISH Energy - שימוש יעיל באנרגיה הוא אחד הנושאים החשובים ביותר של ימינו. ISH תציג את הטכנולוגיות והפתרונות העדכניים עבור האתגרים הנובעים מהצורך להגן הן על האקלים והן על המשאבים הטבעיים שלנו.

 

חימום ומיזוג אוויר - ISH תציג את ההתפתחויות העתידיות בשוק החימום ומיזוג האוויר.

 

 

התערוכה הינה חלון הראווה למוצרים ולפתרונות חדשים, מקום מפגש עם מומחים בינלאומיים, סיורים ופרזנטציות עם מומחים, אנשי מקצוע וספקים. השנה ייפתח אולם נוסף, אולם 12.

 

לנוסעים מומלץ לרכוש כרטיסי כניסה במחיר מוזל, המקנים נסיעה חינם בתחבורה הציבורית ליריד בימי הביקור בתערוכה. המחיר כולל שאטלים משדה התעופה של פרנקפורט ליריד. רכישת הכרטיסים מתבצעת בלחיצה כאן.

 

לפרטים נוספים ניתן לפנות לטלבר, נציגות ירידי פרנקפורט בישראל וברשות הפלסטינית:

טל': 077-5621900  

דוא"ל: talbar@talbar.co.il

 

*כתבה ממומנת 

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר