אג'יס ישראל
| אורבך הלוי
| אלפא פרויקטים ירוקים
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בלנק לרר בר מהנדסים
| גינדי סטודיו אדריכלים
| חברת ינון תכנון יעוץ ומחקר
| חוליות אגש"ח
| להכניס גם ועדת ההיגוי
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| משרד הבינוי והשיכון
| נתיבי איילון
| קבוצת שפונדר פדלון
| קבוצת תדהר
| ש. אנגל מהנדסים
| ש. קרני מהנדסים
| שיכון ובינוי - נדל״ן
| שיכון ובינוי - סולל בונה
| Beamware
| Combe Group
| high-group
| New Era
| New-flow
שמעתי שניתן לבנות ככה בניינים גדולים כמו מכללות ומתנסים גדולים
בבקשה: לוח"דים
בוקר טוב,
הבעיה הגדולה עם לוחדים בארצנו היא ש..


)
המפעלים קורסים תחת העומס ולא מסוגלים לספק את הכמויות הרצויות בזמן !!!!
מה גם שהלוחדים תמיד בנתיב הקריטי של הפרויקט
מכיוון שאי אפשר לצקת עמודים של הקומה הבאה ללא לוחדים +טופינג , וברגע שאתה לא מקבל את האספקה של הלוחדים בזמן כל הלוח זמנים של הפרויקט משתבש
אני אוהב תקרות דרוכות (זאת הסטייה שלי
לדעתי זה הדבר הכי יעיל מבחינת ביצוע (פרוק מהיר של ציוד)
מבנה עם תקרות לוח"דים לא טוב במקרה של פגיעה באלמנט תמיכה וסיכויי התמוטטותו בשרשרת גדולים יותר
חח בגלל זה בונים ממנו מכללות
ארז שמת אצבע על בעיה גדולה (אי אפשר לצקת עמודים של הקומה הבאה לפני שמסיימים טופינג)
אני אישית לא בטוח שכל קונסטרוקטור יידרוש את זה. בגלל שיש משמעות אדירה לזמני ביצוע שווה מאוד לבדוק אם בהרבה מקרים FAST TRACK באמת אפשרי ל2 הפעילויות.
לדעתי ניתן לתכנן כך שיהיה ניתן לצקת עמודים לפני וללא יציקת הטופינג, אם עושים שימוש בעמודים טרומיים אז הבעיה לא קיימת כלל.
ארז איפה למדת הנדסת בניין ?
בטכניון ... ואתה?
לא סתם רואים שיש לך נסיון על גם מהשטח וגם מהלימודים
אכן מסכים איתך ארז... לומדים כל הזמן...