פנחס - לדעתי ירית לנקודה הנכונה. ההתקדמות ההנדסית והטכנולוגית מביאה אותנו ליותר משימות הנפה מאתגרות, ובעיקר בתנאים מאתגרים יותר. להבנתי הצנועה קיימת מודעות טובה לנושא המשקלים והטווחים המותרים. בקטגוריות העגורנים הגדולות אפשר גם בגדול לשים לב למשמעת עבודה יפה של המפעילים בהקפדה על משטחי פיזור העומס מתחת לאאוטריגרים. מה שאף אחד לא יודע זה להתחשב באיכות הקרקע המקומית - ובעיקר אם היא אינה אחידה. העגורנים האלה (כולל אאוטריגרים) עוברים לעיתים 10 מ' רוחב. בעבודה בסביבה עירונית בהחלט אפשר לחשוב על מצב שצד אחד יהיה תמוך על שכבות מיסעה איכותיות בעוד הצד השני נשען על חרסית שמנה ורווייה. התגובה הדינמית יכולה להביא לראקציות שליליות וההמשך ברור...
חשוב לומר שהכל בגדר ספקולציה ויכול להיות שבסוף יגלו שכוסתחה השמה של אחת מפלטת המשקל נגדי על גוף העגורן.. נחכה לשמוע עוד..
רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !
על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).
מי יכול לאסוף פרטים ?
http://www.alarab.net/Article/520314
גדול
התמונות מראות רק מה שקורה על הכביש.
פנחס - לדעתי ירית לנקודה הנכונה.
ההתקדמות ההנדסית והטכנולוגית מביאה אותנו ליותר משימות הנפה מאתגרות, ובעיקר בתנאים מאתגרים יותר.
להבנתי הצנועה קיימת מודעות טובה לנושא המשקלים והטווחים המותרים. בקטגוריות העגורנים הגדולות אפשר גם בגדול לשים לב למשמעת עבודה יפה של המפעילים בהקפדה על משטחי פיזור העומס מתחת לאאוטריגרים.
מה שאף אחד לא יודע זה להתחשב באיכות הקרקע המקומית - ובעיקר אם היא אינה אחידה. העגורנים האלה (כולל אאוטריגרים) עוברים לעיתים 10 מ' רוחב. בעבודה בסביבה עירונית בהחלט אפשר לחשוב על מצב שצד אחד יהיה תמוך על שכבות מיסעה איכותיות בעוד הצד השני נשען על חרסית שמנה ורווייה. התגובה הדינמית יכולה להביא לראקציות שליליות וההמשך ברור...
חשוב לומר שהכל בגדר ספקולציה ויכול להיות שבסוף יגלו שכוסתחה השמה של אחת מפלטת המשקל נגדי על גוף העגורן.. נחכה לשמוע עוד..