איזיבים הנדסה טכנולוגית
| BAS
| Beamware
| C.V.S
| Combe Group
| DCX
| Exyte Israel Projects Ltd
| high-group
| Miss BIM
| New Era
| New-flow
| 148BIM
| א. פפיש ושות' מהנדסים יועצים
| א.ספיבק חברה להנדסה
| א.ר אדיר הקמות
| א.שדה פרויקטים
| אג'יס ישראל
| אדן איכות 2000
| אורבך הלוי אדריכלים
| אי שטרן ניהול פרויקטים
| אלום עשת אומן
| אלפא פרויקטים ירוקים
| אלקטרה דנקו
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| אשטרום הנדסה ובניה
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בי פי אם
| בילדוטס
| בלנק לרר בר מהנדסים
| בראל א.ב. הנדסה ובניה
| גדיש הנדסה וניהול
| גורניצקי ושות עורכי דין
| גינדי סטודיו אדריכלים
| גינדיס צור מהנדסים
| גרנד הנדסת גשרים ומבנים
| דובדבן ביצוע
| דניה סיבוס
| דרכי נועם הנדסה וניהול
| ה.ר.ו.א.ק בים-טק
| הפניקס ליווי בניה
| הקיבוצניקים צפון
| הרצוג פוקס נאמן
| הררי טויסטר
| ועדה לתכנון ובנייה מעלה הגליל
| וקסמן גרופ
| חוליות אגש"ח
| חוצה ישראל
| חיה דויטש
| ינון תכנון יעוץ ומחקר
| יסודות א' ליווי פיננסי
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| לימור גל מלך
| לימור גרייזמן משרד מורשי נגישות
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מסד עוז ניהול והנדסה
| מסד עוז סי.פי.אם ניהול בניה
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| מקורות
| מרגולין טק
| משרד הבינוי והשיכון
| משרד עו''ד אגמון עם טולצ'ינסקי
| נת"ע
| סונול
| סיסטם מעבדות מתקדמות
| עדי מג'ר
| עידן ניהול משרדים
| עיריית נתניה
| פורן שרים
| פרופ' ביין ושות'
| פרי הנדסת תבניות
| צליח-רוטשילד
| קבוצת אודור
| קבוצת ברן
| קבוצת כנען יזמות וניהול פיננסי
| קבוצת שפונדר פדלון
| קבוצת תדהר
| קטה התחדשות עירונית
| קיבוץ יטבתה
| קליברייט מכון בקרה לאיכות הבניה
| רוכסר ניהול פרויקטים
| רותי שפרנט עבהאל, תחבורה ותנועה
| רמי שבירו
| ש. אנגל מהנדסים
| ש. גלבוע מהנדסים
| ש. קרני מהנדסים
| שדות גיטלמן יזמות והתחדשות עירונית
| שיכון ובינוי - נדל״ן
| שיכון ובינוי - סולל בונה
| שפיר
| תגל הנדסה אזרחית
| תדהר בנייה
| תומגרו
מי יכול לאסוף פרטים ?
http://www.alarab.net/Article/520314
גדול
התמונות מראות רק מה שקורה על הכביש.
פנחס - לדעתי ירית לנקודה הנכונה.
ההתקדמות ההנדסית והטכנולוגית מביאה אותנו ליותר משימות הנפה מאתגרות, ובעיקר בתנאים מאתגרים יותר.
להבנתי הצנועה קיימת מודעות טובה לנושא המשקלים והטווחים המותרים. בקטגוריות העגורנים הגדולות אפשר גם בגדול לשים לב למשמעת עבודה יפה של המפעילים בהקפדה על משטחי פיזור העומס מתחת לאאוטריגרים.
מה שאף אחד לא יודע זה להתחשב באיכות הקרקע המקומית - ובעיקר אם היא אינה אחידה. העגורנים האלה (כולל אאוטריגרים) עוברים לעיתים 10 מ' רוחב. בעבודה בסביבה עירונית בהחלט אפשר לחשוב על מצב שצד אחד יהיה תמוך על שכבות מיסעה איכותיות בעוד הצד השני נשען על חרסית שמנה ורווייה. התגובה הדינמית יכולה להביא לראקציות שליליות וההמשך ברור...
חשוב לומר שהכל בגדר ספקולציה ויכול להיות שבסוף יגלו שכוסתחה השמה של אחת מפלטת המשקל נגדי על גוף העגורן.. נחכה לשמוע עוד..