אג'יס ישראל
| אורבך הלוי
| אמי מתום מהנדסים ויועצים
| אפריקה ישראל מגורים
| בוני בניין פיתוח והשקעות
| בלנק לרר בר מהנדסים
| גינדי סטודיו אדריכלים
| ליאת זמיר הנדסת תנועה
| ליר אדריכלים
| מאפרו מהנדסים
| מפעלי ים המלח
| מצוק מהנדסים
| משרד הבינוי והשיכון
| נתיבי איילון
| סולל בונה
| קבוצת תדהר
| ש. קרני מהנדסים
| שיכון ובינוי
| ABC ניהול
| Beamware
| high-group
| New Era
מי יכול לאסוף פרטים ?
http://www.alarab.net/Article/520314
גדול
התמונות מראות רק מה שקורה על הכביש.
פנחס - לדעתי ירית לנקודה הנכונה.
ההתקדמות ההנדסית והטכנולוגית מביאה אותנו ליותר משימות הנפה מאתגרות, ובעיקר בתנאים מאתגרים יותר.
להבנתי הצנועה קיימת מודעות טובה לנושא המשקלים והטווחים המותרים. בקטגוריות העגורנים הגדולות אפשר גם בגדול לשים לב למשמעת עבודה יפה של המפעילים בהקפדה על משטחי פיזור העומס מתחת לאאוטריגרים.
מה שאף אחד לא יודע זה להתחשב באיכות הקרקע המקומית - ובעיקר אם היא אינה אחידה. העגורנים האלה (כולל אאוטריגרים) עוברים לעיתים 10 מ' רוחב. בעבודה בסביבה עירונית בהחלט אפשר לחשוב על מצב שצד אחד יהיה תמוך על שכבות מיסעה איכותיות בעוד הצד השני נשען על חרסית שמנה ורווייה. התגובה הדינמית יכולה להביא לראקציות שליליות וההמשך ברור...
חשוב לומר שהכל בגדר ספקולציה ויכול להיות שבסוף יגלו שכוסתחה השמה של אחת מפלטת המשקל נגדי על גוף העגורן.. נחכה לשמוע עוד..