אביסרור יוצאת במבצע מימון ארצי

חברת אביסרור משה ובניו הודיעה, כי היא החליטה לצאת במבצע ארצי במסגרתו יוכלו רוכשי הדירות לשלם סכום של 20% מסכום הרכישה במעמד החתימה על חוזה המכר ולאחר מכן, יוכלו לקבל הלוואה מהחברה עד 60% ללא ריבית והצמדה למשך 24 חודשים. את היתרה ישלמו הרוכשים עם האכלוס.

בדיקה שערכה מחלקת המחקר של חברת אלדר המשווקת מעל 70 פרויקטים חדשים בכל רחבי הארץ עולה כי 68% מהמבצעים הפעילים כיום בשוק הנדל"ן למגורים הם מבצעי מימון. מנתוני אלדר עולה, כי בשנת 2010 כ-80% מהרוכשים שלקחו מבצעי מימון היו משפרי דיור, 12% זוגות צעירים ו-8% משקיעים כיום 54% הם משפרי דיור, 40% זוגות צעירים ו-6% משקיעים.

מדובר בזינוק חד לעומת חמש השנים האחרונות. על פי הנתונים, בשנת 2010 נתח מבצעי המימון עמד על 30% ובתחילת 2014, כ-49% מהמבצעים בענף היו מבצעי מימון.

יורם אביסרור סמנכ"ל השיווק בחברת אביסרור משה ובניו ציין בהקשר זה "מבצעי המימון הפכו לנפוצים יותר ככל שמחירי הדירות עלו בזמן שבמקביל בנק ישראל הטיל הגבלות על המשכנתאות. בחודשיים האחרונים, לאחר שתוכנית מע"מ אפס ירדה מהשולחן, זוגות צעירים נשארו קרחים מכאן ומכאן. ההון העצמי שלהם נשחק בזמן ההמתנה ליישום תוכנית מע"מ אפס ובמקביל הם נאלצים לגייס הון נוסף במקום הנחת המע"מ לה הם קיוו. היזמים מצידם מציעים אופציות כמו מבצעי מימון שיעזרו לרוכשי הדירות".

המבצע הנושא את השם " שיטת אביסרור איזי" חל על דירות בנות 4, 5, 6 חדרים, דירות לופט, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים המוקמים בפרויקטים אותם היא בונה ברחבי הארץ. בנוסף, המבצע מוגבל ל- 5 דירות בכל פרויקט.

"המבצע מטיב עם כל סוגי הרוכשים - משפרי דיור שלא רוצים לשלם משכנתא כפולה או להיות לחוצים עם מכירת הדירה הישנה, שוכרי דירות שיכולים להמשיך לגור בשכירות ולא לשלם משכנתא עד למעבר לבית החדש ומשקיעים שיכולים להרוויח במועד קצר בלי לממן 80% מערך הדירה", ציין אביסרור.

חברת אביסרור משה ובניו הוקמה בשנת 1978 בבאר שבע ע"י משה אביסרור המכהן כיום כנשיא החברה. עפ"י דירוג BDI, החברה הגיעה למקום ה-6 בחברות הנדל"ן הפרטיות המובילות בישראל. החברה דורגה לאחרונה במקום השני ברשימת החברות הכי מבוקשות של אתר יד 2. החברה החלה את דרכה בייזום וביצוע של פרויקטים בבאר שבע, וכיום יוזמת ומבצעת אלפי יחידות דיור בפרויקטים למגורים באזורי הביקוש השונים, בין היתר ברחובות, יבנה, אשדוד, מודיעין, ירושלים ועוד. החברה עוסקת גם בנדל"ן מניב – מוכרת ומשכירה אלפי מטרים רבועים של שטחי מסחר ומשרדים במקומות שונים בארץ, בדגש על באר שבע.

על המחבר
תגיות
הוספת תגובה

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • כתובות דפי אינטרנט וכתובות דוא"ל הופכות אוטומטית לקישורים.
  • מעבר שורות ופסקאות מתבצע אוטומטית.
תגובות

אין תגובות

על המחבר

רק למשתמשים רשומים גישה מלאה לכל ישומי האתר !

על מנת ליהנות מכל הפיצ'רים והשירותים אותם אנו מציעים בפורטל החדש - מומלץ לבצע הרשמה קצרה ולנהל כרטיס אישי (ניתן גם באמצעות היוזר בפייסבוק).

ההרשמה והשימוש בתכני הפורטל ללא עלות !

הירשםהתחבר

לחצת על "סל המשרות"

רק למשתמשים רשומים גישה לסל המשרות

אנו ממליצים לכם להירשם או להתחבר לאתר כדי ליהנות ולייעל את תהליך חיפוש העבודה.

משתמש שאינו רשום רשאי לשלוח קורות חיים לכל משרה בנפרד.

חזרה ללוח הדרושים | הירשם | התחבר